Odpowieþrznik będzie trzymał. 50 100 czy 1000km. W dawnych czasach w takich przypadkach odpowietrzało się "na przewodzie" i jeździło się jak gdyby nic się nie stało
Nie koniecznie "krisa", ja taki zabieg stosuję od kiedy tylko samemu serwisuję swoje pojazdy, a wtedy jeszcze jego kanał nie istniał. Mi podpowiedział to mój mechanik, już niestety bardzo schorowany. Co więcej, zawsze wymieniając klocki, przed demontażem zacisku zakładał wężyk, odkręcał odpowietrznik i 2-3 razy pompował pedałem hamulca, żeby "przepompować" zacisk. Także do każdej wymiany klocków musiałem mieć jeszcze małą buteleczkę płynu hamulcowego.
@Dulin7 ja tam nie wiem, mi mechanik dał taką wskazówkę i się jej stosuję, na pewno niczemu to nie zaszkodzi. Z resztą, znam gościa, który mechanikuje przy motocyklach w WMMP i tam też wymieniając klocki np. w trakcie sesji treningowych, przepompowują płyn z zacisków, który - jak to mawiał "wystarczająco się już wygotował" .
No pewnie ze nie zaszkodzi. Każdy robi jak uważa. Ja nie robię Ty robisz i oboje jestesmy zadowoleni.
Nie porównywałbym sprzętów używanych wyczynowo do dupowozów i nie przenosił wszystkiego 1do 1.
Nie miałem żadnego dodatku w skrzyni. Zastanawiałem się nad AR9100 lub LM5135 i dużo więcej opinii jest o Liqui Moly stąd też moja decyzja. Może jak skrzynia przeżyje to następna wymiana oleju pójdzie już z AR.
No i Archoila miałem tylko 100ml pod ręką i musiałbym dokupić około 150ml żeby było dobre stężenie.
Co ciekawe dobrze, że kupiłem dodatkowy litr oleju bo w zestawie od ZF jest tylko 7L. Skrzynia wciągnęła całe 8L + 250ml dodatku i dopiero zaczęło się przelewać z korka
Zdjąłem w Golfie dmuchawę i przejrzałem kamerką parownik klimy. Był czyściutki, więc włożyłem w środek rurkę ozonatora i dałem mu ozonu 20 minut. Po wszystkim odkurzyłem w aucie i sprawdziłem ciśnienie w kołach, bo za tydzień mam zamiar zrobić wypad do Cro.
Niestety nie mam zdjęcia przed zabiegiem
Ale jestem w szoku jak wyszło.
Ściereczki do renowacji reflektorów które były w jednym z programów na TVN Turbo
Bród jaki był na lampach widać na sciereczkach
A tak prezentuje sie błotnik Passata przed i po naprawie
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.