cytrynowiec
Użytkownik
Pamiętam ale to 25kkm a nie 140 kkm jak mam w TSI czy coś ok. 200 kkm jak w Hondzie No podejrzeć nie ma jak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ok 70k km, mialem dwa filtry ten w baku i dodatkowy bo Reno czasem miało gest i w niektórych wersjach taki montowało. Czy ktoś go we francji wymieniał to nie wiem ale nawet jak nie to porównując ten z Polski to nie było opcji aby po 70k km tez tak wyglądał skoro po 25k kompletnie nic po nim nie było widać. Jak chrzcili to chyba mazutemA ile miała Meganka jak ja kupiłeś? Na francuskim paliwie akurat nie jeździłem, chyba że paliwo w Genewie z Francji sprowadzone. Ale nie sądzę, żeby były aż takie różnice jakościowe między ich i naszym. Prędzej jakiś dindu-nuffin pod Paryżem chrzcił
No tak ,pisałem o sumie cen za obydwa AR, jest prawie równa temu co płacę za cały bak paliwa 95.więc napełnienie baku 63l i 63ml dodatku wychodzi taniutko
Do wtrysku pośredniego nie ma sensu lać dodatków za każdym tankowaniem.
poprawione6400*
właśnie otrzymałem ar6400-P Max od Archoil Polska
Przynajmniej zobaczę to namacalnie, a nie będę pisać 'lepiej się zbiera' mnie to nic nie kosztuje prócz zmarnowanych litrów paliwa na sprintyA czego się spodziewałeś? Że urwiesz 0,5s do setki?
Zrób może 2-3 baki na Hybrogen... znam przypadki kiedy na 1 baku spalanie było nawet wyższe. Zmiany co chwila nie pokazują działania dodatkuJuż 80km na Oilem Hybrogen za mną, oczywiście nic nie zauważyłem silnik dalej pracuje pięknie i fajnie reaguje na wciśnięcie gazu. Ogólnie robię mały test, ale czy wykaże jakiekolwiek różnice - nie wiem ;-) mianowicie najpierw 98 lotos solo pomiar 'bazowy'.
Pomiary przyspieszenia po obd (spójne z racelogic, sprawdzałem parę lat temu i nie było żadnych różnic) 0-100, 100-200 po 3 pomiary w tych samych warunkach drogowych (autostrada Niemcy ) wyciągam najlepszy pomiar, następnie 2 baki na Oilem Hybrogen, ta sama analogia i na sam koniec Archoil 6900-p max. Wszystko w dawkach sugerowanych przez producenta, zostawiam na sprint taką samą końcówkę paliwa w baku, tj 18l do końca. Postaram się wyjeżdżać w takie same temperatury zewnętrzne, czy się uda i czy cokolwiek pokaże ten 'test' zobaczymy ;-) auto na pusto, kierowca na diecie myślę, że na 100-200 coś tam może wyjdzie, ubolewam, że manual, więc duzo też będzie zależeć od mojej reakcji, aczkolwiek po 6latach jest raczej dobrze