• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do benzyny

Pamiętam ale to 25kkm a nie 140 kkm jak mam w TSI czy coś ok. 200 kkm jak w Hondzie :) No podejrzeć nie ma jak.
 
A ile miała Meganka jak ja kupiłeś? Na francuskim paliwie akurat nie jeździłem, chyba że paliwo w Genewie z Francji sprowadzone. Ale nie sądzę, żeby były aż takie różnice jakościowe między ich i naszym. Prędzej jakiś dindu-nuffin pod Paryżem chrzcił ;)
Ok 70k km, mialem dwa filtry ten w baku i dodatkowy bo Reno czasem miało gest i w niektórych wersjach taki montowało. Czy ktoś go we francji wymieniał to nie wiem ale nawet jak nie to porównując ten z Polski to nie było opcji aby po 70k km tez tak wyglądał skoro po 25k kompletnie nic po nim nie było widać. Jak chrzcili to chyba mazutem ;)
 
Ja taki zintegrowany filtr z pompą w baku wymieniłem w Hondzie przy ok 400k przebiegu. Koszt nie był ogromny ale sensu chyba też nie było bo był bardzo czysty.
 
więc napełnienie baku 63l i 63ml dodatku wychodzi taniutko
No tak ,pisałem o sumie cen za obydwa AR, jest prawie równa temu co płacę za cały bak paliwa 95.
Za płotem mam dwa Lotosy i Orlen , kawałek dalej Shella i BP . Karta lojalka jest od Lotos .
VW 2.0 TDI tankowałem przez 10 lat tylko na Lotos i nigdy w filtrze oleju syfu nie było ,ino szary filtr i nalot na puszce .

Do wtrysku pośredniego nie ma sensu lać dodatków za każdym tankowaniem.

Jak już bańki tych AR będą , to drugi układ też poczęstował bym , bo podobnie nic takiego nikt tam nie wlewał nigdy ,nalot 50tyś km . Nie będę przesadzał ,raz może dwa 6900 i kropka . W DI nie chciałem się przekonać do 6900 co bak , a w PI to będzie incydent .

Nie mam w pobliżu Total i Avia niestety , klasyfikacja wychodzi 98 Shell , Lotos,Orlen .
Już zaczynam się bać traktora podczas AR6400 , nie chcę traktora .
 
właśnie otrzymałem ar6400-P Max od Archoil Polska ;) będzie testowane na dniach.
 
Last edited:
Wygrzebałem pamiątkę po astrze. Używałem w celu wydłużenia interwału wypalania dpf. Raczej bez pozywnych skutków.
Dziś wlalem do Hyundai oby nie szkodził ;)
20200627_100122.jpg
 
Zrób 1:5000, wiele osób nadal woli 6200 ale na ogół w tej proporcji
 
Czyli podwójna dawka? Dziś pstrykłem 5ml na 43 litry zatankowane zbiornik mam (chyba) 50 L.
 
Ok. Z sobą mam tylko to co w strzykawce na foto.. A jeszcze jedno tankowanie przede mną. Następnym razem się poprawię ;)
 
Już 80km na Oilem Hybrogen za mną, oczywiście nic nie zauważyłem 🙈 silnik dalej pracuje pięknie i fajnie reaguje na wciśnięcie gazu. Ogólnie robię mały test, ale czy wykaże jakiekolwiek różnice - nie wiem ;-) mianowicie najpierw 98 lotos solo pomiar 'bazowy'.
Pomiary przyspieszenia po obd (spójne z racelogic, sprawdzałem parę lat temu i nie było żadnych różnic) 0-100, 100-200 po 3 pomiary w tych samych warunkach drogowych (autostrada Niemcy 🙈) wyciągam najlepszy pomiar, następnie 2 baki na Oilem Hybrogen, ta sama analogia i na sam koniec Archoil 6900-p max. Wszystko w dawkach sugerowanych przez producenta, zostawiam na sprint taką samą końcówkę paliwa w baku, tj 18l do końca. Postaram się wyjeżdżać w takie same temperatury zewnętrzne, czy się uda i czy cokolwiek pokaże ten 'test' zobaczymy ;-) auto na pusto, kierowca na diecie 🙈 myślę, że na 100-200 coś tam może wyjdzie, ubolewam, że manual, więc duzo też będzie zależeć od mojej reakcji, aczkolwiek po 6latach jest raczej dobrze 🙈
 
W RSie aby urwać 0,5s do setki musiałem podnieść moc o 25% czyli dodatkowe ponad 60 koni wiec jak czytam w internetach, że komuś po jakiś dodatkach czy to do paliwa czy oleju auto lepiej jedzie to zawsze mam ubaw. Jestem w stanie uwierzyć, że jakiś tam dodatek doda liczbę koni, która można policzyć na palcach jednej ręki ale taka różnica nie ma żadnego odzwierciedlenia w osiągach auta bo czym jest 5KM przy 1,5tony masy :)
 
Ja to w sumie nie wiem czego mogę oczekiwać po stosowaniu ar6200. Zmniejszenia zużycia paliwa? Za wiele sobie nie obiecuję Mam to będę dodawał

Przyspieszenia mierzyć nie będę ;)
 
A czego się spodziewałeś? Że urwiesz 0,5s do setki? 😆
Przynajmniej zobaczę to namacalnie, a nie będę pisać 'lepiej się zbiera' 🙈🙈🙈🙈 mnie to nic nie kosztuje prócz zmarnowanych litrów paliwa na sprinty :p
 
Już 80km na Oilem Hybrogen za mną, oczywiście nic nie zauważyłem silnik dalej pracuje pięknie i fajnie reaguje na wciśnięcie gazu. Ogólnie robię mały test, ale czy wykaże jakiekolwiek różnice - nie wiem ;-) mianowicie najpierw 98 lotos solo pomiar 'bazowy'.
Pomiary przyspieszenia po obd (spójne z racelogic, sprawdzałem parę lat temu i nie było żadnych różnic) 0-100, 100-200 po 3 pomiary w tych samych warunkach drogowych (autostrada Niemcy ) wyciągam najlepszy pomiar, następnie 2 baki na Oilem Hybrogen, ta sama analogia i na sam koniec Archoil 6900-p max. Wszystko w dawkach sugerowanych przez producenta, zostawiam na sprint taką samą końcówkę paliwa w baku, tj 18l do końca. Postaram się wyjeżdżać w takie same temperatury zewnętrzne, czy się uda i czy cokolwiek pokaże ten 'test' zobaczymy ;-) auto na pusto, kierowca na diecie myślę, że na 100-200 coś tam może wyjdzie, ubolewam, że manual, więc duzo też będzie zależeć od mojej reakcji, aczkolwiek po 6latach jest raczej dobrze
Zrób może 2-3 baki na Hybrogen... znam przypadki kiedy na 1 baku spalanie było nawet wyższe. Zmiany co chwila nie pokazują działania dodatku
 
Poza tym dopiero teraz zauważyłem, że przykleiliscie się do czasu 0-100, napisałem wyraźnie przecież, że jeśli cokolwiek się zmieni to ewentualnie delikatnie 100-200, przy 0-100 wiadomo, że.trzeba sporo koksu dorzucić, żeby odczuć, zazwyczaj różnica 100-200 jest już widoczna nawet przy kilkunastu koniach
 
Back
Top