• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Póki co przepale bak świeżej ropy z tym co zostało w rezerwie.
 
Ja czekam na przesyłkę z zielonym Kleen Flo. Nie wiem czy dodać sam Kleen Flo czy zmieszać z Archoil. Co doradzacie ?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 
Ja kupiłem "Moje Auto" bo akurat taki był w sklepie.
 
@luckyboy po czym stwierdzasz zapchanie dpf przez mannol?
Domniemam, dlatego chwilowo przestanę stosować i zobaczę jaki będzie efekt, czy przestanie zapychać się FAP. Na chwilę obecną rozcieńczyłem stężenie dodatku w baku i będę obserwował.
 
Mnie w Hondzie Crv na podwójnej dawce Mannola zapychało dpf
 
@luckyboy a w fap nie masz eolysa? nie powinno być problemu. Może styl jazdy, termostat, po prostu chłodniej i dłużej silnik się grzeje?
 
@luckyboy a w fap nie masz eolysa? nie powinno być problemu. Może styl jazdy, termostat, po prostu chłodniej i dłużej silnik się grzeje?
W ubiegłym roku nie miałem problemów z przytykaniem się FAP prócz jednego tygodnia kiedy było po -20°C i auto nie łapało temperatury. Styl jazdy, prędkość nagrzewania się silnika, wszystko to samo, nawet korekty wtryskiwaczy
 
#1966. miało być
Post automatically merged:

Kuźwa nie wiem jak tu zacytować czy wkleić swój post.....😂
Post #1966 w niniejszym temacie
 
@Jacek Cz zrobione
 
#1966
Ja wczoraj dodałem Mannol Ester diesel 9930 do diesla B0 -może silnik pracuje ciut delikatniej, ale zrobiłem dziś 300 km i mam mieszane uczucia co do wpływu na DPF. W trasie uruchomiło mi się wypalanie DPF i pierwszy raz odkąd to obserwuje, DPF po zakończeniu wypalania nie zszedł z sadzy. (Fakt, że byłem spóźniony i w tamtą stronę ostro grzałem, było długo powyżej 180 km/h, w porywach do 220 - na autostradzie). Wracając DPF mi się samoistnie dopalił (procedura nie uruchomiła się, po prostu zawsze jak jadę na tempomacie ok 140-160 km na godzinę to temperaturę przed DPF mam powyżej 350-360 stopni C, i filtr samoistnie się dopala), ale zrobił to do 10%, a zawsze w ten sam sposób schodzi do 3%.
Podglądam na BimmerTool.
Temperatura oleju silnikowego przy mocnym bucie złapała max 113 stopni, skrzyni biegów 8hp 86 stopni.
Przy jeździe autostrada w upał, ale stabilnie do 160km/h olej łapie max 108stopni. (Aral Supertronic 0w40 + AR9200)
Wpływu zmniejszającego spalanie nie zauważyłem (fakt, że B0 pali mi więcej)
Swój post też można zacytować ale nie w edycji.
 
Panowie miejcie litość. Kiedyś AR potem Mannol a teraz Kleen Flo ...Miejsca na półce brakuje. A poważnie jakoś mannol mi nie podszedł. Przez 30 tyś zużyłem aż jedną butelkę. Teraz będę testować kleen flo 953. Z opisu ma smarować jak i być depresatorem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
 
Ja to się wgl zastanawiam jak moje auto jeździ bez żadnych dodatków, skoro trzeba kilka na raz lać. ;)
 
Ja dzis rozcieńczyłem trochę cetan R w baku. Chyba rzeczywiście mocno podnosi LC bo w stężeniu 1:1000 nie wiem czy nie było za dużo do VPower Diesel. Teraz po dolaniu mam 1:1200 zobaczymy jak będzie.
 
Back
Top