Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Domniemam, dlatego chwilowo przestanę stosować i zobaczę jaki będzie efekt, czy przestanie zapychać się FAP. Na chwilę obecną rozcieńczyłem stężenie dodatku w baku i będę obserwował.@luckyboy po czym stwierdzasz zapchanie dpf przez mannol?
Też dawałem podwójną To jest nas dwóchMnie w Hondzie Crv na podwójnej dawce Mannola zapychało dpf
W ubiegłym roku nie miałem problemów z przytykaniem się FAP prócz jednego tygodnia kiedy było po -20°C i auto nie łapało temperatury. Styl jazdy, prędkość nagrzewania się silnika, wszystko to samo, nawet korekty wtryskiwaczy@luckyboy a w fap nie masz eolysa? nie powinno być problemu. Może styl jazdy, termostat, po prostu chłodniej i dłużej silnik się grzeje?
Swój post też można zacytować ale nie w edycji.Ja wczoraj dodałem Mannol Ester diesel 9930 do diesla B0 -może silnik pracuje ciut delikatniej, ale zrobiłem dziś 300 km i mam mieszane uczucia co do wpływu na DPF. W trasie uruchomiło mi się wypalanie DPF i pierwszy raz odkąd to obserwuje, DPF po zakończeniu wypalania nie zszedł z sadzy. (Fakt, że byłem spóźniony i w tamtą stronę ostro grzałem, było długo powyżej 180 km/h, w porywach do 220 - na autostradzie). Wracając DPF mi się samoistnie dopalił (procedura nie uruchomiła się, po prostu zawsze jak jadę na tempomacie ok 140-160 km na godzinę to temperaturę przed DPF mam powyżej 350-360 stopni C, i filtr samoistnie się dopala), ale zrobił to do 10%, a zawsze w ten sam sposób schodzi do 3%.
Podglądam na BimmerTool.
Temperatura oleju silnikowego przy mocnym bucie złapała max 113 stopni, skrzyni biegów 8hp 86 stopni.
Przy jeździe autostrada w upał, ale stabilnie do 160km/h olej łapie max 108stopni. (Aral Supertronic 0w40 + AR9200)
Wpływu zmniejszającego spalanie nie zauważyłem (fakt, że B0 pali mi więcej)
Znam ten ból.Miejsca na półce brakuje