joshua79
Użytkownik
- Samochód
- Focus II 1.6 TDCI
Wydaje mi się, że cenowo Lotos wszędzie wychodzi korzystniej niż Cyrkiel. Dodatkowym atutem dla mnie jest to, że Lotos mijam na przelotówce (większy przerób dostaw), a Circle K to stacyjka przy galerii handlowej. Tydzień temu na Lotosie wlałem ON klarowny bez widocznego BIO, a na cyrklu parę dni wcześniej żółtawy - mimo, iż oba koncerny deklarowały B0.
Z moich obserwacji: praca niby równiejsza, ale bardziej szorstka. Na miksie Lotos Dynamic plus Kleen- Flow low sulphur (pomarańczowy brat zielonego również z IPA) pyknąłem wczoraj 700 km. Dawka na opakowaniu 1:500. Ja zalałem 150 ml na 55 L ON. Chodził jeszcze twardziej, acz w zasadzie równo. Im bliżej końca zbiornika tym bardziej twardo. 100 km przed końcem trasy walnął mi hard error (czerwona ikona z wykrzyknikiem) zredukował obroty do 0 i pa-pa. Po soczystym magicznym ku...a odpalił i dotarł na miejsce. Jako, że z odczytu interfejsem nic nie wynikło, nie mogę potwierdzić/zaprzeczyć że coś mogło podziać się z parametrami paliwa/przytkaniem filtra/procesem wtrysku. A z lektur forum o Fordach i pokrewnych francuzach z tym motorem takie cuda ponoć może sprawiać cudowane paliwo. Zatem czuję się w obowiązku przestrzec mając na uwadze, iż problem może tkwić akurat nie w tej kwestii.
Z moich obserwacji: praca niby równiejsza, ale bardziej szorstka. Na miksie Lotos Dynamic plus Kleen- Flow low sulphur (pomarańczowy brat zielonego również z IPA) pyknąłem wczoraj 700 km. Dawka na opakowaniu 1:500. Ja zalałem 150 ml na 55 L ON. Chodził jeszcze twardziej, acz w zasadzie równo. Im bliżej końca zbiornika tym bardziej twardo. 100 km przed końcem trasy walnął mi hard error (czerwona ikona z wykrzyknikiem) zredukował obroty do 0 i pa-pa. Po soczystym magicznym ku...a odpalił i dotarł na miejsce. Jako, że z odczytu interfejsem nic nie wynikło, nie mogę potwierdzić/zaprzeczyć że coś mogło podziać się z parametrami paliwa/przytkaniem filtra/procesem wtrysku. A z lektur forum o Fordach i pokrewnych francuzach z tym motorem takie cuda ponoć może sprawiać cudowane paliwo. Zatem czuję się w obowiązku przestrzec mając na uwadze, iż problem może tkwić akurat nie w tej kwestii.