• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Jak mówił mi gość, który robił mój układ CR, w przypadku pompy Delphi lanie nawet suiwaksów w technologii kosmicznej w niczym pompie nie pomoże, bo części które się zużywają to typowy kontakt metal-metal. Sam testował różne środki i jak pompy zdychały, tak zdychają, 250kkm i to początek końca pompy. Środki tego typu mogą wg. niego pomóc jedynie nieco wtryskom, póki pompa ich nie zawali opiłkami, bo we wtryskach już zarówno polepszenie smarności, jak i właściwości czyszczących może przynieść jakiś efekt.
Wtryski podobno przeżyją i dwie pompy, jak się odpowiednio wcześnie zareaguje. A w tym przypadku każdy może sobie skrobnąć maila do Venturo i zrobić za parę złotych badanie samych metali zużyciowych w paliwie. Robiłem przed remontem, zrobię niedługo po i pewnie co 50kkm będę się na takie badanie decydował.
 
@Uziu92 Tak, sądzę że tego samego Krzyśka mamy na myśli. Robilem już drugi zestaw u niego, no i co tu dużo mówić "Pan Krzysztof to jednak fachowiec jest" 😁.

Ale ostatnio miał z Mondkiem taką obsuwę, że już mnie to wkurwiać zaczęło 💩
 
Panowie a jak to jest z trwałością pomp bosch CP3?
Mam taką plus zestaw eletromagnetycznych wtrysków CR boscha i na bank układ już w górnej tolerancji zużycia, ale wciąż gigantycznej chmury nie zostawia.
Tylko dużo przekłamuje komputer z spalaniem
Przebieg 440 000km
 
Życie pokazuje że jest "niezniszczalna".
W ojca 1.7 CDTI też zrobiło się nagle bardzo duże przekłamanie na komputerze, ale sprawdzałem, wtryskiwacze mają korekty fabryczne max +/-0.3
 
W moim 216 tys i pompa już podjechana mocno. Przebieg pewny.
Mój te pierwsze 200k zrobił po niemieckich drogach i autostradach w 7 lat, także nie stało, przebieg udokumentowany, jak i serwis. Nie kopci, nie dymi, chyba, że DPF się wypala i z nim też żadnych problemów, nie żre oleju. Śmiga, kręci i jedzie.
 
U mnie wtryski też okej są, wystarczyło je umyć bo za małe dawki miały , ale pompa już jak widać , czy było palenie na plaka na sucho nie wiem tego.
 
W czeluściach internetów udało mi się znaleźć kartę Unik+ (niestety po czesku) ale łatwo rozszyfrować jakby ktoś był ciekaw co w tej magicznej puszeczce ze pierdyliard pesos siedzi.
 

Attachments

  • 16113332880 isti palivového systému naftových motor - BL dle CLP (002).pdf
    292,1 KB · Odwiedzin: 59
@joshua79
40-60% Nafta
<30% 2-EHN
<5% PIB (?) opisany jako "polimer" pewnie chodzi o jakiś dyspergator
<5% 2-Etylo-1-heksanol (tutaj zapewne w roli rozpuszczalnika)
<0,5% 2,6-Di-tert-butylofenol

Dużo 2-EHN pewnie dlatego niektóre, co bardziej czułe na LC paliwa, potrafią przyświrować po zalaniu środka, szczególnie na małą ilość paliwa.
 
To jakby tak zmieszac ten cetan R z nafta w podobnych proporcjach, dodac jeszcze jakiegos ksylenu to wychodzi gotowy srodek😁
 
A czego się można było spodziewać, wszystko to podobne siuwaksy, kolejna rzecz że jakby paliwo było dobre i tłuste to te wszystkie dodatki nie były by potrzebne
 
A rozszyfrował ktoś skład Archoil 6400d lub Oilsyn Diesel Doctor?
 
A czego się można było spodziewać, wszystko to podobne siuwaksy, kolejna rzecz że jakby paliwo było dobre i tłuste to te wszystkie dodatki nie były by potrzebne
Przecież paliwo ma odpowiednią smarność. Gwarantuje to dodatek 7% biokomponentów, które z powodzeniem zastępują obniżoną ilość siarki w paliwie.
To nie mój wymysł tylko badania naukowe przeprowadzone przez naukowców
 
Back
Top