Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Obliczałem sobie koszt dodatków na długim dystansie jakie obecnie stosuję i tak, Oilsyn Diesel Race DNA 1L kupiłem na promo za 127 zł, Kleen-Flo 963 1L za bodajże 36,99 zł. Mam mały bak 50L, wyjeżdżam praktycznie do rezerwy zostawiając ok 5L. Do pełna tankuję ok 45L na Shell ostatnio u mnie to koszt 345 zł (45 x 7,66 zł). Tankuję V-Power we czwartki w tej samej cenie co zwykły ON. Na 45L różnica między zwykłym ON a V-Power to 9 zł. Te zaoszczędzone 9 zł wliczam w cenę dodatku Oilsyn Diesel Race DNA i Kleen-Flo, których dodaję w o połowę mniejszej proporcji 1:1000, więc mam na 10 pełnych baków. Na jedynym baku 50L robię ok 900 km, czyli na 10 pełnych ok 9 tyś km, dopłacam całe kilka zł do interesu z tym dodatkiem i paliwem premium. Zaszkodzi? Nie. Czy może coś poprawić długofalowo? Tak. Czy się opłaca? Tak. W skali roku dopłacam ok +/- 100 zł, także sami sobie odpowiedzcie.@Iron Teraz musisz wyliczyć czy drożej Cię wyniesie tankowanie latami drogich dodatków, czy regeneracja układu po 200, nawet 600 tys km. Wydaję mi się że to 2.
Niestety, na żadne z tych pytań nie ma odpowiedzi, więc takich pewnikow bym nie pisał.Zaszkodzi? Nie. Czy może coś poprawić długofalowo? Tak. Czy się opłaca?
Niby tak. Ja paliwo zamawiam do domu w hurcie, kartę oglądałem kiedyś , na karcie -29 zablokowanie filtra a przy -12 zdechła mi maszyna bo parafina wszystko zatkała. Także...Nie wiesz, ale z grubsza możesz założyć. Świadectwo dostawy masz dostępne na stacji. Możesz mu wierzyć, albo podważyć wiarygodność, tak samo marketingowy bełkot na opakowaniu dodatku, jak i pseudo badania na stronach dystrybutora.