• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Jedyne w czym można wg mnie dostrzec wymierne różnice to samo paliwo (dostawa). Ta baza definiuje późniejsze "doznania". Jak masz dobry rosół to możesz go dobrze doprawić, jak gnojówkę, to nic nie wskórasz litrami maggi. Magicy chemicy opracowywali latami dodatki i co? polegli przed geniuszem marketingowców? To jakby lekarze/farmaceuci przegrali w formułowaniu leków z aktorzynami od suplementów diety (tym zbyt brzydkich żeby robić karierę w pornolach).
Lałem te dodatki, wychwalałem, ulegałem reklamom i co? najlepiej się jeździło na paliwach/olejach bez eksperymentów. Po co komu te dylematy: a może będzie lepiej, a nuż przedobrzyłem i będzie gorzej? a co jak namieszałem? nie domieszałem?
Podstawa to dobra baza. I na to masz świadectwo jakości dostawy. Koniec kropka. Ostatnio nie sprawdziłem, zalałem w odstępie 2 godz. auto firmowe i prywatne na tej samej stacji (bez antyreklamy, czyli nie napiszę że antonim od Twoya). Prywatne bez DPF i innych cudów. Zamuł jak z kamieniami na dachu i słoniem w przyczepce, kupa dymu. Służbowe z DPF. Procedura wypalania co 20 km...no masakra. Zmiana stacji i nagle cud...
 
@joshua79 a gdybyś miał dodatek to byś szalał i nie miał dymu ;)
 
@joshua79 masz rację. Jak dla mnie temat zamknięty.

8f231020511_temat_ciagle_walkowany.jpg
 
Jeśli to ma być forum, a nie blog jednego autora to nie da sie uniknąć niemerytorycznych postów. Wymienianie się doświadczeniami i spostrzeżeniami jest zapisane w regulaminie forum. A skoro dysponujemy tylko dupohamownią, uchem i okiem to taka jest też treść postów.

Chęć zbadania wszystkiego co się da jest ogromna ale wszystko rozbija się o fundusze choć nie tylko ponieważ możliwości osoby prywatnej w tej dziedzinie są ograniczone.

Zróbmy zrzutkę 🤔

Myślę, że trzebaby ustalić ilu jest chętnych i podzielić stosowną kwotę po równo. Zbieranie po 10-20zł gdy potrzebny jest powiedzmy tysiąc jest lekko bezsensu.
 
Myślę, że trzebaby ustalić ilu jest chętnych i podzielić stosowną kwotę po równo
Ok - no to deklarujemy:
1 - Cichy
2 - ...
3 - ...
4 - ...
itd.
 
1 - Cichy
2 - sprajt2
3 - jedrek1980
4 - ...
 
Wszystko zależy od finalnej kwoty i aktualnej sytuacji finansowej, ale wstępnie jestem chętny.
 

Można głosować, każdy głos to zgłoszenie chęci do wzięcia udziału.
 
Mnie również w tym liczcie, więc:
1 - Cichy
2 - sprajt2
3 - jedrek1980
4 - CallMeDezy potencjalnie
5 - Ciach0
 
Wziąć dwa rodzaje napędu , B7 i b0 , jakby co to mogę bO udostępnić bo mam na stanie, dodać dodatek najpopularniejszy czyli archoil , mannol ten dna i może jeszcze któryś klen flo i zrobić badanie czy zmienia się smarność i liczba cetanowa bo w sumie to najważniejsze w dieslu i wszystko będzie jasne. Tylko żeby było te same paliwo we wszystkich próbkach żeby nie było że bazowo w zależności od stacji czy partii dostawy jest różnica.
Post automatically merged:

Bo lanie tych dodatków na pałe to teraz trochę lipa, bo ceny ich cały czas do góry i suma summarum mogą nic nie zmieniać. Ktoś sporo jeździ to przez powiedzmy 3 lata wyda tyle co by kosztowało np jakaś naprawa układu wtryskowego jakby ten nie był całkiem zniszczony i efekt ten sam.
 
efekt ten sam
No nie ten sam, bo nie masz kosztów przestoju i braku dostępu do auta, więc nie ponosisz dodatkowych kosztów przemieszczania 4 liter z punktu A do B razy krotnośc takich przemieszczeń w czasie naprawy (oraz do i z warsztatu)...
 
Back
Top