• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Panowie jest specjalny wątek odnośnie analizy dodatków, tam możecie zgłaszać swoją chęć udziału. Nie róbcie tu offtopu.

Można głosować, każdy głos to zgłoszenie chęci do wzięcia udziału.
 
@michalm83 Sprawdzałem i głównie znajduję wersję Race. Chyba, że gdzieś przeoczyłem. W oficjalnym, autoryzowanym sklepie jak na razie nie ma. Ktoś może stosował ten dodatek ?
 
@Anduin trzeba pytać @wlyszkow kiedy będzie dostępny Oilsyn Diesel Power DNA, na razie w sklepie Archoil nie ma o nim nawet wzmianki.
 
Nigdzie poza oficjalną stroną nie widzę Oilsyn Diesel Power DNA, tylko Power do benzyny...
 
Co się dzieje z AR6900D? Praktycznie niedostępny w butelkach z miarką na alledrogo. Jest jakaś nowa wersja w butelce PET 500ml.
 
Dolewałem do paliwa różnych siuwaksów, jakiś czas temu (kilka tyś km wstecz) np Wynn's Force 6, Wynn's Injector Cleaner, które kupiłem we Francji potem STP Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy, STP do czyszczenia DPF a ostatnio dolewam sobie mix Oilsyn Diesel Race DNA i Kleen-Flo 963, tankuję Shell V-Power Diesel. Sprawdziłem sobie kiedy ostatnio wypalił mi się DPF i wygląda to tak. Od ostatniego wypalania zużyłem ok 60L paliwa Shell V-Power Diesel (+ Oilsyn Diesel Race DNA i Kleen-Flo 963), przejechałem ok 1132 km, upłynęło 1638 min (27,3 godzin pracy silnika/włączonego zapłonu). Ja jestem zadowolony jak to działa. W dodatku spalanie wyszło ok 5,3L/100 km. Nagranie, jak wygląda klapa gasząca i dolot, przebieg 285 tyś km.
IMG_20230129_124604.jpg

 
Co się dzieje z AR6900D? Praktycznie niedostępny w butelkach z miarką na alledrogo. Jest jakaś nowa wersja w butelce PET 500ml.
W końcu producent wsłuchał się w głosy konsumenta.
 
Tak już doczytałem, że nowa wersja z lepszym dozownikiem i korkiem.

NOWA butelka 500ml PRO – NO LEAK, łatwe kontrolowane dozowanie dzięki pionowej miarce i zwężeniu wypływu, szczelność i brak potrzeby dodatkowych lejków dzięki odpowiedniemu kształtowi butelki oraz podwójnemu kołnierzowi w zakrętce.
 

Attachments

  • 500ml-PRO-NO-LEAK.png
    500ml-PRO-NO-LEAK.png
    729,3 KB · Odwiedzin: 79
  • 500ml-PRO-NO-LEAK-CAP.png
    500ml-PRO-NO-LEAK-CAP.png
    678,6 KB · Odwiedzin: 78
  • AR6900-D-MAX-500ml-PRO-no-leak.png
    AR6900-D-MAX-500ml-PRO-no-leak.png
    3,6 MB · Odwiedzin: 76
@Iron dajesz pełna dawkę DNA do Vpovera czy polowe?
 
Witam panowie.
Postanowiłem Jeszcze tutaj wrzucić zdjęcia układu wtryskowego z silnika TDCi/HDi. Sporo właścicieli diesli tu wchodzi to sobie zobaczą jak wygląda pompa wtryskowa po 216 tys km z czego 207 w Niemczech na ich paliwie a 9 tys km na naszym + ar 6900
Była też robiona niedawno płukanka prosto w układ tecem2000 i niby coś tam dała bo auto ciut szybciej odpalać zaczęło , znikły praktycznie wibracje i spadło spalanie na postoju o 0.1l/h ,ale jednak nie do końca, bo po sprawdzeniu wtrysków na stole okazało się że są przytkane dość mocno , inaczej mówiąc są brudne. Tak to wyglądało. Widać zanieczyszczenia stałe na końcówce wtrysku. Także wg mnie te środki coś tam trochę pomagają ale cudów nie ma się co spodziewać i zużycia mechanicznego i dużych zabrudzeń nie usuną.
 

Attachments

  • received_2326877384153737.jpeg
    received_2326877384153737.jpeg
    110,6 KB · Odwiedzin: 126
  • received_510971977686519.jpeg
    received_510971977686519.jpeg
    186 KB · Odwiedzin: 123
  • received_730655948657292.jpeg
    received_730655948657292.jpeg
    112,7 KB · Odwiedzin: 117
Back
Top