• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

@wuwok to jest dodatek do paliwa całoroczny.

Jego zimowe właściwości osiągamy poprzez zwiększenie dawki.
 
Ja zazwyczaj trasy ekspresowki,autostrady z prędkością autostradowa plus.
Średnie po przelocie na trasie 60 km na Vpower 7,8 max 8.
A z dodatkiem 8,6-9,0 .
Silnik Vag 2.0 TDI CR z podniesiona mocą
Z kompa czy z dystrybutora? Chyba szybko jeździsz bo mi ostatnio wyszło z kompa 7,8 litra jak miałem średnią 161 km/h (przelotowo licznikowe 170-180 km/h) identycznym autem.
 
Z kompa .Teraz zobaczę z dystrybutora.
 
Last edited by a moderator:
2400km między wypalaniem DPF to wynik godny uznania, kiedy porównam ze swoim autem (500-700km zależnie od rodzaju tras). Chyba się skuszę na ten Kleen Flo. Jeszcze jedno pytanie odnośnie tej firmy, czy warto dodatkowo lać dodatek do diesla o niskiej zawartości siarki? Bo taki mają w ofercie.
Patrząc na karty charakterystyki różnica pomiędzy Kleen Flo Diesel Conditioner, a Low Sulphur Diesel Conditioner, o który pytasz jest w stosunku IPA do Ksylenu (więcej ksylenu - mniej IPA w tym drugim plus trochę toluenu). Oba dodatki są bliskie sobie składem - zatem albo jeden albo drugi.
 
Witam
Zbliża się zima i poświęciłem dzisiejszy wieczór na zapoznanie się z ofertą uszlachetniaczy do Diesla od Kleen Flo.
Dla dokładnego sprecyzowania o który produkt chodzi wrzucam obrazki z wyglądem pojemnika, a dla porównania składu z karty charakterystyki strona nr. 2 z informacją o składnikach.
W naszym miasteczku jest stacja paliw która oferuje olej napędowy B0, ale smarność bliska granicy normy PN-EN 590. Zimą oferują I Z-40. Rozglądam się za dodatkiem który posmaruje pompę WC, zadba o wodę w paliwie i przy okazji doda cetanów :) .
Chciałbym was zapytać który Kleen Flo byście polecili? Ciekawy ze składu jest Diesel Fuel Antigel ale w internecie ciężko znaleźć np za co odpowiada trimetylobenzen albo naftalen.



Diesel Fuel Conditioner.jpg
Low Sulphur Diesel Fuel Conditioner.jpg
Diesel Fuel Antigel.jpg
Diesel Lubricant.jpg
 

Attachments

  • Diesel Fuel Conditioner.pdf
    73,8 KB · Odwiedzin: 184
  • Low Sulphur Diesel Fuel Conditioner.pdf
    71,1 KB · Odwiedzin: 194
  • Diesel Fuel Antigel.pdf
    72,5 KB · Odwiedzin: 167
  • Diesel Lubricant.pdf
    69,6 KB · Odwiedzin: 167
Last edited:
Ale kleen flo reklamuje się tutaj
 
hmm..czyżby reklama?
 
Nie dorabiam w marketingu szeptanym.
Chłopy, zadziwiliście mnie i zmartwiliście.
Szukam depresatora o szerszym spektrum działania, jest ciekawy wątek więc przeczytałem i zapytałem. Ktoś rzucił hasło ,że jemu pomogło i wydłużył się interwał między wypalaniem DPF więc zainteresował mnie ten producent.
A Ja poświęciłem czas i wrzuciłem obrazki dla tych co nie czytają ze zrozumieniem + podsunąłem pod nos skład z kart charakterystyki licząc aby ktoś mądry poświęcił swój chodź chwilę, popatrzył i doradził? Zaczekam, jak nie doradzi usunę post z zapytaniem (ten z obrazkami) i plotki o reklamach psu w budę.
Na stacji której tankuję mają w ofercie szeroki asortyment z K2 i pierwsza myśl dopytam was Panowie o K2 DFA-39. Ale o K2 się nie mówi na forach ani dobrze ani źle, bo nie. Więc i tu nie pytałem, patrioci.
 
Last edited:
Z kompa czy z dystrybutora? Chyba szybko jeździsz bo mi ostatnio wyszło z kompa 7,8 litra jak miałem średnią 161 km/h (przelotowo licznikowe 170-180 km/h) identycznym autem.
Tomku z dystrybutora dziś wyszło 8,4 na 100 km.Siłą rzeczy pali więcej prawie o litr.Bez dodatku Skodzina spalała Vpowera 7,5-7,6.Plus że silnik chodzi bardziej miękko z dodatkiem AR
 
Witam
Zbliża się zima i poświęciłem dzisiejszy wieczór na zapoznanie się z ofertą uszlachetniaczy do Diesla od Kleen Flo.
Dla dokładnego sprecyzowania o który produkt chodzi wrzucam obrazki z wyglądem pojemnika, a dla porównania składu z karty charakterystyki strona nr. 2 z informacją o składnikach.
W naszym miasteczku jest stacja paliw która oferuje olej napędowy B0, ale smarność bliska granicy normy PN-EN 590. Zimą oferują I Z-40. Rozglądam się za dodatkiem który posmaruje pompę WC, zadba o wodę w paliwie i przy okazji doda cetanów :) .
Chciałbym was zapytać który Kleen Flo byście polecili? Ciekawy ze składu jest Diesel Fuel Antigel ale w internecie ciężko znaleźć np za co odpowiada trimetylobenzen albo naftalen.



View attachment 4371 View attachment 4372 View attachment 4373 View attachment 4374
Polecam Xeramic Diesel protector.

Bardzo dobry skład - jak na deprestator ma dużo ww składników o charakterze czyszczącym.

Jeśli kleenflo to antyżel wydaje się być kompletny potem jednak mimo prostego składu zielony conditioner.
 
Bardzo ważna uwaga!!!

Nie wdychajcie pod żadnym pozorem tego typu (oparte o aromaty pierścieniowe jak podstawiony benzen) koncentratów!!!

Niektore składniki wiążą się z hemoglobiną i powodują poważne konsekwencje.
 
Mam Insignie A po lifcie wersja ecoflex pokazuje normalnie spalanie, zlicza wszystko.
Polift to już mocno zmieniony komputer , w zasadzie całkiem nowy , z nowym wyświetlaczem .

Niestety moją zatartą sprzedałem , nie było sensu włożyć 10 tys zł w remont główny

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Last edited:
@Zbyszko pamiętaj, że na wypalanie się DPF mają też wpływ warunki trasy. Nie każda jazda poza miastem jest taka sama. @Bodex zdaje się tam nieźle gonił to auto, więc warunki do czystszego wypalenia paliwa inne (przepustnica bardziej otwarta), stała praca na wyższych niż miejskiej obrotach itd. Wydaje mi się że jak pojedziesz krajową drogą 80-100km/h przez 400km i będziesz się spodziewał takich samych rezultatów, jak zrobienie 5-6 razy większego dystansu po autobahnie, to możesz się zawieźć. :)

Ponieważ miałem aplikacje , która pokazywała różne parametry w tym temperaturę DPF oraz procent zapełnienia filtra to mogłem monitorować i obserwować w trakcie wypalania.
Najlepsze wypalanie jest gdy DPF osiąga największą temperaturę to logiczne .
Dla tego auta z automatem optymalne było utrzymać na tempomacie jednostajną jazdę z średnio ekonomiczna prędkością 120 km h przy 2100 obr silnika . Tylko wtedy osiągnąłem wynik zapełnienia 6% -7%, a silnik już miał ponad 200 tys km.
Trasa najlepiej płaska , i długa na 20 minut jazdy bez zatrzyntwan , podjazdów i zjazdów z górki. Kiedy wypalałem przy 140 zapełnienie po wypalaniu było 12-15 % , czyli gorzej.
A jak to wyglądało :
Najpierw zasygnalizowała mi dioda w głośniczku którą zamontowałem .
Insignia gdy aktywuje proces włącza grzanie lusterek i tylnej szyby , by obciążyć silnik.
Potem włączałem apkę i
Temperatura dpf z 180 st C rosła , tak po 3-5 minutach osiągała 557 st C ,+/- 20 , a utrzymanie jak najdłużej procesu i temperarury zleżało od utrzymania stałego ciśnienia w układzie wydechowym..
Czujniki różnicy ciśnień filtra, podają dane do komputera i na podstawie ich odczytów komputer aktywuje i kończy proces wypalania .
Teraz , gdy proces był ku końcowi i już miałem 20 % zapełnienia , wystarczyło zdjąć nogę z gazu , ciśnienie w wydechu spadło i proces się kończył .
To dlatego większość aut ma wypalanie co 500-700 km.
Większość nawet nie wie , że jest aktywowany proces i z różnych przyczyn kończy w połowie wypalania .
Najciekawsze .w internecie znajdziecie wiele, teorii - masz zapchany DPF ? , to przegoń go po autostradzie z 200 ....
No właśnie , gdy zaczął się proces i DPF osiągał maksymalna temperaturę raz przyspieszyłem do 170 km . Zaraz po dodaniu gazu temperatura w DPF spadła do 380 st C . Wniosek dpf został przewietrzony . To tak jak otworzysz drzwiczki w piecu kaflowym , komin będzie gorący , a piec tylko ciepły .
Trzeba maksymalnie zatrzymać energię z wtryskiwanego ON w filtrze , by uzyskać temperaturę efektywnego wypalania .

A temperatura spalin bez aktywnego procesu wypalania to :
jazda miejska około 150 st C ,
przy 100 km h to 180 st C ,
autobahn przy 200 to 240 st C .


Hm , teraz rozumię kolegów , dlaczego ufają tylko zmierzonym parametrom oleju , a testy drucika lub inne wywody nie .

Przepraszam za OT . Może komuś się przyda .



Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Bardzo ważna uwaga!!!

Nie wdychajcie pod żadnym pozorem tego typu (oparte o aromaty pierścieniowe jak podstawiony benzen) koncentratów!!!

Niektore składniki wiążą się z hemoglobiną i powodują poważne konsekwencje.
A ja lubię bebe wąchać

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
@Bodex cholera, ja też mam manię wąchania każdej nowości, która jest wlewana do samochodu 🙈😂
 
Na większości produktów Archoil jest wyraźny piktogram pokazujący "niekompatybilność" płuc ludzkich z ich chemią. Z resztą, to jest adresowane do dorosłych ludzi, a nie dzieci.
 
Kupiłem i ja, dałem się namówić samemu sobie :p
Wziąłem 2L Mannol Diesel Ester Additive 9930, będę stosował dawkę 2ml/1L ON.
zobaczę czy coś da przy moim maluchu
 
Bardzo ważna uwaga!!!

Nie wdychajcie pod żadnym pozorem tego typu (oparte o aromaty pierścieniowe jak podstawiony benzen) koncentratów!!!

Niektore składniki wiążą się z hemoglobiną i powodują poważne konsekwencje.
Update:

Jak bezpieczniej wąchać jak ktoś musi :)

Technika chemika. Za wąchanie prosto z reakcji wylatywało się z lab dyscyplinarnie.

 
@Michalos12, obserwuj i opisz swoje spostrzeżenia, mamy takie same silniki. U mnie na początku były tylko i wyłącznie doznania słuchowe. Na Shell V-power z dodatkiem Mannolu 9930 w proporcji zalecanej przez producenta nieco ciszej pracował silnik, zwłaszcza zimny tuż po uruchomieniu. Stosuję w C3 już kolejne tankowanie. Po pierwszym nie było różnicy w spalaniu, a po drugim uzyskany wynik to 4,68 l/100 km. A więc biorąc pod uwagę podobne warunki jazdy, krótkie odcinki, był to b. dobry wynik. W Peugeocie 5008 podczas jazdy w trasie po pierwszym tankowaniu paliwa z tym dodatkiem nie było też różnicy w spalaniu. Teraz doczytałem, że pozytywne efekty stosowania mają być odczuwalne po przejechaniu 1200-1600 km, a więc w moim przypadku wszystko się sprawdza. W C3 zmniejszenie spalania nastąpiło, a w Peugeocie 5008 jeszcze nie.
Ciekaw jestem spostrzeżeń innych użytkowników w/w dodatku.
 
Back
Top