• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Z całym szacunkiem... Panowie czy naprawdę wierzycie w to, że 100ml w proporcji do 60-70 litrów może dać jakieś efekty? Szczerze chciałbym wierzyć, że to nie jest tylko efekt placebo.
Ja wiem jak odpala i pracuje mój silnik po roku użytkowania dodatków i jestem efektami przekonany, że działają.

Dziwi mnie tylko, że nie dodaje się ich na masową skalę do paliw - to aż taka oszczędność dla rafinerii??

Jakimś cudem dostępne paliwa nie potrafiły poradzić sobie z niedomaganiami.
 
to są przepotężne oszczędności.. sam pracuję w branży produkcyjnej i zmiana o 1% jakiegoś parametru potrafi w skali miesiąca przynieść kilkuset tysięczne oszczędności..
 
@Zbyszko jak w przypadku srodkow smarnych istotne jest odpowiednie stezenie danych dodatkow. Paradoksalnie, aby uzyskac pozytywny efekt (w zaleznosci oczywiscie od dodatku) wystarczy nawet 0,5%! W zaleznosci od efektywnosci, lecz dodajac za duzo, mozna osiagnac antagonistyczny synergizm. Dlatego tak wazna jest odpowiednia rownowaga.
 
Przyznam się, że też stosuję za każdym razem jakiś dodatek (Stanadyne, LM, K2, ostatnio Eurol), ale nie szukam oszczędności, zależy mi wyłącznie na czystości wtryskiwaczy... stety niestety nie mam żadnych dowodów na to czy te dodatki coś dają.
 
Jak mnie nic nie boli to też nie odczuwam różnicy po spożyciu tabletki i nie mam dowodu że działa
 
To był tylko prosty przykład dotyczący olejów, np. PPD wystarczy juz stężenie od 0,1% Ale to zależy od mieszaniny olejów bazowych.

EOT.
 
A ja się zastanawiam czemu wam spalanie komp zawyża a mi najzwyczajniej zaniża. Czy Ople tak mają,jeździcie po miejscu?czy bardziej trasy?
Opel nie liczy spalania poniżej 30 km h , również w korku

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Z całym szacunkiem... Panowie czy naprawdę wierzycie w to, że 100ml w proporcji do 60-70 litrów może dać jakieś efekty? Szczerze chciałbym wierzyć, że to nie jest tylko efekt placebo.
Pracuje jako spawacz CNC w przemyśle w DE .
Wystarczy do czarnej stali dodać 3,5 % chromoniklu i jest stał nierdzewna ! Traci też właściwości magnetyczne !

Pisałem że po zastosowaniu depresatora clen flo interwał wypalania dpf wydłużył się do 2400 km ,
Noromalnie w trasie był co 1300- 1500 km.
Zmierzone aplikacją Opel DPF info.

To nie placebo.


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Insignia 2,0 , tzn pokazuje chwilowe na komputerku , ale licznik średniego zużycia stoi w miejscu .
Nieraz godzinę w korkach , podjeżdżanie z klima , a średnia jak zaczarowana.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Rozumiem , że jakbyś jeździł z prędkościami 1-29 kmh miałbyś średnią 0L/100km.;)

Ja nie mam już opla, że to sprawdzić. @wuwok jeśli możesz to skasuj średnie spalanie. Przejedž 1-2 kilometry poniżej 30kmh. Zobacz czy pokaże średnie spalanie.
Ja niewierny Tomasz jestem i nie wierzę w takie teorie.
 
Last edited:
Mam Insignie A po lifcie wersja ecoflex pokazuje normalnie spalanie, zlicza wszystko.
 
2400km między wypalaniem DPF to wynik godny uznania, kiedy porównam ze swoim autem (500-700km zależnie od rodzaju tras). Chyba się skuszę na ten Kleen Flo. Jeszcze jedno pytanie odnośnie tej firmy, czy warto dodatkowo lać dodatek do diesla o niskiej zawartości siarki? Bo taki mają w ofercie.
 
Czyli jakie właściwości ma ten kleen-flo a raczej ksylen? Pomijając właściwości depresujące. Poprawia spalanie, smaruje?
- modyfikuje lepkość ON co sprzyja zmniejszeniu opóźnienia samozapłonu

- właściwości obniżające punkt żelowania z powodu niskiej temperatury

- dodatek IPA świetnie wygania wodę z układu (pamietajmy ze np AR6900D ma właściwości odwrotne - deemulsyjne)

- poprawia smarność

- właściwości czyszczące

- kondycjonuje paliwo

- polepsza spalanie mieszanki - choć tutaj to nie jest raczej efektem katalizowana ale mówiąc po wojskowemu: lepsze rozpylanie = lepsze spalanie.

Całość odnosi się do mieszaniny IPA i ksylenów ( bo występują w mieszaninie
- orto
- meta
- para ... jaki trimetylobenzen bo nikt normalny nie oczyszcza mieszaniny no nie ma to tutaj żadnego sensu)


To można stosować cały rok a w zimniejszych porach zwiększamy dawkę i tym regulujemy właściwości depresacyjne.
Post automatically merged:

Z całym szacunkiem... Panowie czy naprawdę wierzycie w to, że 100ml w proporcji do 60-70 litrów może dać jakieś efekty? Szczerze chciałbym wierzyć, że to nie jest tylko efekt placebo.

nawet 3ml na cały bak skoncentrowanego środka zmienia parametry paliwa.

Dla normalnych ludzi i w celu wygodniejszego aplikowania te „3ml” rozpuszcza się w rozpuszczalniku żeby nic nie zostało na wew stronie pojemnika, wlewu, baku.
 
@Zbyszko pamiętaj, że na wypalanie się DPF mają też wpływ warunki trasy. Nie każda jazda poza miastem jest taka sama. @Bodex zdaje się tam nieźle gonił to auto, więc warunki do czystszego wypalenia paliwa inne (przepustnica bardziej otwarta), stała praca na wyższych niż miejskiej obrotach itd. Wydaje mi się że jak pojedziesz krajową drogą 80-100km/h przez 400km i będziesz się spodziewał takich samych rezultatów, jak zrobienie 5-6 razy większego dystansu po autobahnie, to możesz się zawieźć. :)
 
Kleen-flo kupię do testów. Zobaczę czy to aż taką robotę robi w moim skromnym 1.3 Często mam krótkie dystansy więc dpf szybko zapełnia.
 
@Pedros

Możesz to bardziej wyjaśnić ? Również info z Ar?
Kleenflo powoduje pochłanianie wody tworząc emulsję (przeważnie baaaaaaaardzo rozcieńczona)
(Wolna, odseparowana) Woda z układu paliwowego znika.


AR6900 robi ODWROTNIE czyli wyciąga i oddziela wodę od frakcji paliwa.
Woda przeważnie zbierze się na dnie puszki filtra.
 
Czyli Kleenflo profilaktycznie wskazany co jakiś czas.
 
Back
Top