Uroki dodatków. Układy zasilania nie są przystosowane do takiej chemii więc nie ma się co dziwić że czasami coś nie podejdzie. Jednemu 2T, innemu Mannol, jeszcze innemu jakieś LM czy Archoil.
Tylko że,jak wlalem podwójna dawkę mannol diesel ester samochód przestał mi odpalac,musiałem używać plaka by odpalił,skończyło się tym ze 50L paliwa poszlo do pieca, na czystej ropie jak ręką odjął
Uroki dodatków. Układy zasilania nie są przystosowane do takiej chemii więc nie ma się co dziwić że czasami coś nie podejdzie. Jednemu 2T, innemu Mannol, jeszcze innemu jakieś LM czy Archoil.
Tak się właśnie zastanawiam, czy lejąc dodatki do paliwa, nie należałoby również zresetować wtryskiwaczy i nauczyć je na nowo dla zmodyfikowanego paliwa (?).
@JohnJohn - nie, wtryskiwacze to urządzenie mechaniczne, niczego się nie nauczą. A ECU jeżeli jest w stanie zmieniać ustawienia w zależności od efektów spalania to się przestawi bez resetu. A jak nie potrafi, to reset nic nie pomoże bo i tak będzie działać wg zaprogramowanych dawek.
@wlyszkow - chodziło mi ogólnie o dodatki, że zawsze może się zdarzyć że z jakiegoś powodu, choćby i dużego syfu w baku, coś nie podejdzie w jakimś wozie
@Michalos12, dodanie oleju 2T do C3 jeszcze mogę w celach eksperymentu zrozumieć, ale lanie tego oleju do C-ellyse, oznacza, że sam prosisz się o kłopoty i wydatki.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.