• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do paliw

Jak będę kiedyś tankował w godzinach w których można zastać kierownika który otworzy stosowną szufladę to cyknę :D
 
Świadectwo jakości jest (a przynajmniej powinno) dostępne na życzenie dla każdego klienta, mi to zawsze znajomy na orlenie bez problemu udostępniał :)
 
Zależy pewnie od stacji :) Ja na żadnym Shellu znajomego nie mam :p
 
[mention]jerseyAdmin[/mention] nie wiem czy kierownik jest potrzebny, mi zawsze dawał ten pracownik u którego płaciłem a świadectw już widziałem mase i od pewnego czasu juz nie sprawdzam bo wiem gdzie jakie dostawy sa mniej wiecej.
Jakbys chcial poogladac w internecie świadectwa to tutaj: https://www.facebook.com/Diesel-bez-biokomponent%C3%B3w-1256066087741591/ na niektorych widac tez benzyny
 
Re: Płukanki - Temat ogólny

[mention]wlyszkow[/mention] czy Archoil, planuje wydać jeszcze jakieś nowości np dodatki do paliw?
 
Re: Płukanki - Temat ogólny

Adrianuss90 napisał:
[mention]wlyszkow[/mention] czy Archoil, planuje wydać jeszcze jakieś nowości np dodatki do paliw?
Tak, w drugiej połowie roku raczej i już pewnie pod marką europejską Oilem
 
[mention]wlyszkow[/mention] widzę że jest dostępny nowy dodatek http://sklep.archoil.pl/?product=oilem-hybrogen-rewolucyjny-nano-modyfikator-paliw

Czy to jest jeszcze lepsze od seri 6900 ?
 
To ma zastąpić stare 6200 raczej i z założenia miał być w kanistrach min 5L dla dużych odbiorców ale skoro działa fajnie także w samochodach osobowych to wymyślono również takie buteleczki. Jest uniwersalny ale zupełnie inny i chemicznie i technologicznie. #1 w redukcji emisji spalin, czysty, nietoksyczny, 60ml butelka jest kieszonkowa. :)
Ma także obniżyć koszty gdyż przeznaczony do zwykłych paliw, obniża spalanie, czyści stopniowo układ paliwowy, poprawia smarność paliwa a silniki także bardzo aksamitnie na tym pracują. Testowany już był także w Polsce nawet w oleju opałowym oprócz różnych pojazdów.
60ml ma starczać na 3 baki paliwa gdyż wtedy jest dopiero pełen efekt działania.
 
[mention]wlyszkow[/mention] Dalej nie mogę skończyć butelki AR6200 którą kupiłem jako resztkę z jakiegoś magazynu. Wydajność przeogromna. Dodatki do diesla Archoila okropnie śmierdzą i ciężko zmyć ten zapach nawet jak się ubrudzi odrobiną dłoń.

Szczerze mówiąc pomiedzy AR6200 a 6900d różnicy nie czuje. Na jednym i drugim ciszej klekota i mniej kopci no i korekcje wtryskiwaczy jak na 300tys są bardzo dobre.
 
To jednorazówka w sensie przejeżdża się te 3 zbiorniki i efekt utrzymuje się przez xxx km, czy do ciągłego stosowania? Planujecie też coś dedykowanego do benzyn, bo ten to raczej ON chociaż niby można i do Pb lać z tego co pisze.

Jak toto działa na DPF/GPF? Niby obniża zawartość syfu, ale syf/produkty spalania nie znikną magicznie tylko w coś się zmienią i jakoś przez układ wydechowy musi przejść.

[mention]Gardor[/mention] - fakt, smród dodatków AR do diesla jest straszny, do benzyny jest lepiej, ale szału też nie robi. Jakieś truskawki czy inne maliny by się przydały, to może i piękniejsza płeć by lała dodatki ;)
 
Pod względem zapachów Hybrogen jest zdecydowanie najbardziej przyjazny.
 
jerseyAdmin napisał:
To jednorazówka w sensie przejeżdża się te 3 zbiorniki i efekt utrzymuje się przez xxx km, czy do ciągłego stosowania? Planujecie też coś dedykowanego do benzyn, bo ten to raczej ON chociaż niby można i do Pb lać z tego co pisze.

Jak toto działa na DPF/GPF? Niby obniża zawartość syfu, ale syf/produkty spalania nie znikną magicznie tylko w coś się zmienią i jakoś przez układ wydechowy musi przejść.

[mention]Gardor[/mention] - fakt, smród dodatków AR do diesla jest straszny, do benzyny jest lepiej, ale szału też nie robi. Jakieś truskawki czy inne maliny by się przydały, to może i piękniejsza płeć by lała dodatki ;)
Stylowa butelka jest także z myślą o płci piękniejszej, łatwo zmieści się nawet w torebce i nie śmierdzi.
Produkt jest do ciągłego stosowania a zmiana spalania powoduje że paliwo spala się bardzo kompletnie zamiast odkładać depozyty, sadzę i inne.
 
Czyli ten nowy środek nie podnosi bostera i można go śmiało stosować z Vervą aby poprawić smarność ?
 
Właśnie, jak on ma się do paliw premium? W moim wypadku chodzi benzynę?
 
Hybrogen jest zakecany do zwykłych paliw. Nie dodaje oktanów ale zmienia proces spalania pozwalając wydobyć więcej z litra.
 
Może w takim razie po świętach zamówię buteleczkę do przetestowania. Z Shellem mi dosłownie nie po drodze - w mojej okolicy nie ma żadnego - więc przesiadłem się z Pb100 na zwykłe Pb98 i trochę mi brakuje tej aksamitnej pracy silnika na 100 oktanowym paliwie :D
 
wlyszkow napisał:
To ma zastąpić stare 6200 raczej i z założenia miał być w kanistrach min 5L dla dużych odbiorców ale skoro działa fajnie także w samochodach osobowych to wymyślono również takie buteleczki. Jest uniwersalny ale zupełnie inny i chemicznie i technologicznie. #1 w redukcji emisji spalin, czysty, nietoksyczny, 60ml butelka jest kieszonkowa. :)
Ma także obniżyć koszty gdyż przeznaczony do zwykłych paliw, obniża spalanie, czyści stopniowo układ paliwowy, poprawia smarność paliwa a silniki także bardzo aksamitnie na tym pracują. Testowany już był także w Polsce nawet w oleju opałowym oprócz różnych pojazdów.
60ml ma starczać na 3 baki paliwa gdyż wtedy jest dopiero pełen efekt działania.

Fajnie się to czyta, zupełnie jak opisy dodatków z logo Archoila. ;) Tylko że w każdym przypadku te cechy są dość zbieżne, a produkty są jednak inne, stosuje się je w innym stężeniu, kosztują też różnie. Też pomyślałem, ze ten Hybrogen może być czymś w roli śp. AR6200 (oczywiście śp. w Polsce, bo w USA jakoś nie mają głupiego pomysłu jego wycofania), ale sam piszesz, że to chemicznie coś zupełnie innego. Bądź więc łaskaw uchylić rąbka tajemnicy na temat formulacji tego Hybrogena i jego porównania z AR6200. A także jak się ma do AR6900, przynajmniej P Max, który również za zadanie ma zmniejszać współczynnik tarcia, ale i bardzo skutecznie czyści, bo zawiera polieteroaminy i w zasadzie można go stosować w podwójnym stężeniu (1:250) stricte w celu oczyszczenia układu paliwowego.

Ja generalnie jestem zainteresowany, jak każdym dodatkiem, który ma szansę zadziałać w określony sobie sposób, ale na pewno nie w dieslu, bo uważam, że liczba cetanowa w granicach 55 jest dla jego pracy optymalna i tutaj będę wierny Amsoil Cetane Booster+Kleen Flo 953 od października do kwietnia oraz AR6900-D Max w pozostałym czasie. Więc brak cetane boostera go wyklucza.
 
Każdemu wg potrzeb...

AR6900-D Max zawiera wystarczającą dawkę smaru na zimę i cetane booster. Do tego zawiera także detergent, antypienny dodatek, katalizator spalania, dodatek antykorozyjny a także przeciwutleniacz konieczny do stosowania cetane boostera, ponieważ cetane booster obniża odporność oleju napędowego na utlenianie.

Hybrogen to inna chemia i zupełnie inna filozofia. Do sprawdzenia co się komu bardziej podoba i opłaca.
 
[mention]wlyszkow[/mention] ten hybrogen podejdzie do benzyny czy typowo on jest nastawiony pod diesla, bo czytając opis tak z niego wnioskuje
 
Back
Top