wlyszkow
Użytkownik
Hybrogen podejdzie do zwykłej benzyny jak i zwykłego ON.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
wlyszkow napisał:Każdemu wg potrzeb...
AR6900-D Max zawiera wystarczającą dawkę smaru na zimę i cetane booster. Do tego zawiera także detergent, antypienny dodatek, katalizator spalania, dodatek antykorozyjny a także przeciwutleniacz konieczny do stosowania cetane boostera, ponieważ cetane booster obniża odporność oleju napędowego na utlenianie.
Hybrogen to inna chemia i zupełnie inna filozofia. Do sprawdzenia co się komu bardziej podoba i opłaca.
wlyszkow napisał:Który ze składników z ww. msds odpowiada wg Ciebie za obniżenie temp CFPP oraz poprawę smarności?
Michal126 napisał:Ok, tylko takim stwierdzeniem wchodzisz na grząski grunt, jeśli chodzi o dodatki Archoila. Oczywiście wiadomo, że to jedno z jego zadań, niemniej producent nie podaje, jakie substancje zawarte w formule tego dodatku za to odpowiadają oraz nie udowadnia, że tak jest. Sam stosowałem i stosuję bardzo wiele produktów Archoila, ale w ocenie niektórych spośród rzekomych korzyści jestem powściągliwy, bo po prostu nie mam jak tego sprawdzić i producent nijak mi tego nie ułatwia. Dużo bardziej przejrzysta jest polityka informacyjna Amsoila.
wlyszkow napisał:Inna jest też odpowiedź paliwa letniego na dodatek cetanowy niż zimowego arktycznego. Na arktyczny ON dodatek AR6900-D Max działa w pełni i więcej nie ma sensu a dodatkowo AR6900-D Max zawiera jeszcze katalizator spalania oprócz cetane boostera, który jeszcze uwydatnia działanie cetane boostera. U konkurencji tego katalizatora spalania nie widzę.