• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.
Mam podobnie- w hybrydzie Hondy nie widzę różnicy, w Hondzie Turbo GDI nie widzę różnicy, w Hondzie wolnossącej 1.8 żre E10 jak opętany, z mocą lekko gorzej. To samo z olejami- wleje jakieś 5W30 grubsze, rzędu 12cSt - wpieprza 6-7 % więcej.
 
@Łukasz22 to już od Ciebie zależy czy lać 95 e10, czy przejść na 98 e5. Jeśli jednak mocno to czuć i po miesiącu nie przyzwyczaisz sie, to chyba przesiadka na 98.
Dodatki to nie wiem jakby tu mialy wpłynąć, procentowa zawartość alkoholu w paliwie nie zmieni sie jak wlejesz 60 czy 100ml dodatku.
 
Na 98 też palił więcej, gdy obie były E5. Nic z tym nie zrobię, a już na pewno żaden dodatek nie pomoże. Aż zalałem 2 razy E5 w kraju wroga, bo myślałem, że zepsuty jest samochód- spalanie znów w normie. Powrót na E10- lipa.
 
Od jakiegoś czasu do każdego zbiornika dolewam sobie 100tke IPA. No i tak dolewałem, dolewałem, ąż przestałem. I kiedy przestałem, auto zaczęło palić o pół litra mniej. To normalny objaw chyba, nie?
 
Back
Top