Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Tylko po co Ci tak wysoka lepkość w tym silniku.Rozważam zalać ten olej przy następnej wymianie do Hondy Civic UFO 2.2 I-CDTI. Obecnie jeżdżę na OEM WV LONGLIFE III FE 0W-30, który zresztą jest bdb, jednak ten Mobil wygląda na jeszcze lepszy.
Panowie, ktoś ma jakiś pomysł, dlaczego producent w zasadzie nie zaleca go do silników diesla?
Rozwiń jeśli możesz i jeśli znasz ten silnik, co mam rozumieć przez to, że lepkość wysoka dla tego silnika, że ciasno spasowany? Nie będzie taka bo w mixie z Mobil 1 ESP X2 0W20.Tylko po co Ci tak wysoka lepkość w tym silniku.
Jak zmiksujesz to lepkośc spadnie ale wyjściowo do tego silnika nie trzeba nic powyżej 12,5.Rozwiń jeśli możesz i jeśli znasz ten silnik, co mam rozumieć przez to, że lepkość wysoka dla tego silnika, że ciasno spasowany? Nie będzie taka bo w mixie z Mobil 1 ESP X2 0W20.
I tak będzie , umiem sobie obliczyć +/- z jakich proporcji uzyskam daną lepkośćJak zmiksujesz to lepkośc spadnie ale wyjściowo do tego silnika nie trzeba nic powyżej 12,5.
Po czym wnioskujesz ze jest bardziej oszczędny od 5w30 ?Rzeczywiście mimo spełniania norm m.in dla silników diesla w opisie zalecany jest do benzynowych jednostek. Ciekawe czy to się zmieniło wraz z dostosowaniem do normy API SN Plus.
Jeszcze jedna ciekawostka z opisu zalet to ten olej jest bardziej paliwooszczedny niż ESP 5W30