Cześć wszystkim!
Najważniejsze, żeby nie panikować
Kierownictwu forum podziękowania za protokoły od nieznanej osoby
Chociaż uważam, że to nie jest męski czyn - wysyłanie anonimowo. U nas w Rosji tak nie robią. Czekamy na protokoły z pieczęcią, abyśmy mogli oficjalnie ponownie sprawdzić partie i, w przypadku stwierdzenia, że w protokołach dezinformacja, doprowadzić do odpowiedzialności. Co więcej, ja i fabryka VENOL doskonale wiemy, czym jest konkurencja i uważnie monitorujemy produkcję produktów EXTREME. Dlatego nie boimy się żadnych kontroli. Udowodniliśmy to na testach tarcia. Oleje są testowane w niezależnych laboratoriach Polski i Rosji. Dlatego nie bałem się umieszczać tych protokołów, ponieważ jestem pewien swoich produktów. Dowiedzieliśmy się, gdzie została wykonana analiza i przez kogo (w Rosji wszystko zrozumiałem). Dlatego apel do Anonima. Proszę wysłać potwierdzone protokoły i numer partii przez GTC. Dla Ciebie, drodzy klienci, w załączniku paszport jakości dla partii 20548 oleju GTI, który jest wymieniony na zdjęciu i dwa protokoły GTC, ponieważ nie mogę określić numer partii. Jak widać, wszystko jest w granicach błędu. Co więcej, dane pokrywają się z próbkami testowymi testowanymi w LOTOS OIL, tj. nasze produkty wyprodukowane pod koniec 2019 roku nie różnią się od produktów wyprodukowanych w 2018 roku. Najbardziej zaskakująca jest obecność w pakiecie P6080A, który jest używany w GTI, magnezu w 130 ppm, którego maksymalnie może być 20 ppm (sami nie możemy dodać). A co najważniejsze-HTHS. Wybraliśmy LOTOS LAB, ponieważ jest to międzynarodowe i Państwowe laboratorium. Fabryka LOTOS rozlewa oleje dla kilku znanych światowych producentów. Dlatego w pełni ufamy parametrom wskazanym przez LOTOS LAB. LOTOS LAB nie może jednocześnie testować naszych 5 produktów, w 2x popełnić błąd, a w 3x produktach określić wszystko tak, jak powinno. Wysoki HTHS, na przykład w GTI, został potwierdzony testem samochodu sportowego na dinostend, kiedy nasz olej miał nieco mniej koni mechanicznych. Również o wysokim HTHS rozmawiało wielu klientów, którzy powiedzieli, że spadła dynamika - to właśnie z powodu wysokiej lepkości oleju. Dlatego w GTI zmieniliśmy recepturę - teraz będzie to PAO 70% + ESTER 10% Tylko w naszym sklepie internetowym zakupiono 500 klientów, wśród których ogromna liczba tuningowych myjni samochodowych i sportowych. Przez 1,5 roku sprzedaży nikt nie napisał, że są jakieś problemy z powodu oleju. Oczywiście, gdybyśmy mieli typową recepturę, spalibyśmy spokojnie. Ale udało nam się wyprodukować intersenny produkt, który w Rosji, ze względu na skład i cenę, jest bardzo poszukiwany. Dlatego wszystkim naszym klientom wyrażam ogromną wdzięczność za podrabianie.
P. S. ponownie sprawdź dane przedstawione przez anonimowego, będziemy wtedy, gdy wyśle wyniki analizy na oficjalnym formularzu. Oto oleje z rażącymi błędami w jakości pod prywatnymi markami produkowanymi przez laboratorium tego zakładu
https://www.oil-club.ru/forum/topic/41190-areol-max-protect-0w-30-свежее/
EXTREME AMG VR2 5w30 GTI
EXTREME AMG VR2 5w40 GTC