Jeszcze krotko o HTHS na przykladzie GTI 5W-30. W labolatorium PLM sprawdzowe wedlug popularnej metody czyli D5482 wyniosl ca. 3,4 mPas, dziwnym trafem ten wynik się pokrywa z analiza dostarczoną od anonima, natomiast w Lotosie wynik z kosmosu prawie 4,50 mPas! Mimo wszystko GTC wymaga ponownej weryfikacji, aby wykluczyć manipulacje i ewentualny błąd pomiaru.
Wczoraj napisałeś-Zachowaj spokój, ale napisz coś, co jeszcze bardziej zaczyna budzić pytania. Na tym forum nikt nie wie, w tym. I ty, w jakiej kolejności, w jakiej kolejności w ciągu roku zmieniała się receptura, ile ich było i w jakich laboratoriach dokonywano pomiarów. Wszyscy to wiedzą uczestnicy Oil-club.ru. od dawna nie ma pytań, które są omawiane tutaj drugi dzień. Klienci po cichu kupują nasze produkty i z nich korzystają. Dlatego tutaj zamieszczam tylko najnowsze informacje. Odwoływanie się do analizy PLM LAB nie jest już konieczne, ponieważ były to pierwsze próbki testowe w 2018 roku, w których było PAO 70% + ESTER 10%, które mierzono również inną metodą. Co więcej, PLM LAB nie jest certyfikowanym laboratorium i okazało się, że nie ma przyrządu do pomiaru HTHS (nie dostarczyli nam ani Zdjęcia, ani wideo instrumentu). Laboratorium wykonało pomiary HTHS gdzie indziej. Później PLM LAB całkowicie zrezygnował z świadczenia usługi pomiaru HTHS. Dlatego Prośba HTHS dotyczy tylko analizy z LOTOS LAB. To tutaj wysłaliśmy już ostateczną wersję preparatu z PAO 64% + ESTER 15%. To jest to urządzenie.
https://vk.com/videos-123633785?sec...33785_456239025/club123633785/pl_-123633785_4 poprosiliśmy laboratorium o zdjęcie. Mamy nie tylko oficjalny protokół, ale także wideo urządzenia. Co masz od Anonima?
Dalej. Używamy nie tylko grubych PAO6, ale także wysokiej lepkości POE, których HTHS jest bardzo wysoki. Dlatego we wszystkich naszych produktach najwyższe HTHS:
- EXTREME VR2 0w20 GTE - 2,9 mPa*s
- EXTREME VR2 0w40 GTR - 4,50 mPa*s
- EXTREME VR2 5w30 GTJ - 3,38 mPa*s
- EXTREME VR2 5w30 GTI - 4,48 mPa*s
- EXTREME VR2 5w40 GTS-4,06 mPa * s
- EXTREME VR2 10w60 GT - 6,69 mPa*s
Wszystkie oleje zostały przetestowane, z wyjątkiem 10w60, w ciągu jednego dnia. Dlaczego 0W20 i 5W30 GTJ otrzymały 2,9 i 3,38, a nie 3.9 i 4,38, jeśli urządzenie zgłosi błąd? Ponieważ standardowy jest A5 / B5. GTI-HTHS od 3,5. Mamy 4,48. Jest to fakt potwierdzony na dinostendu w porównaniu z SHELL 5w30 (HTHS 3,5) i ogromną liczbą opinii naszych klientów, których w Rosji jest wiele razy więcej niż w Polsce, ponieważ główna sprzedaż jest właśnie tutaj. Dlatego zmieniliśmy recepturę GTI na pao 70% + ESTER 10%, aby HTHS był niższy. Nowa receptura GTI zostanie ponownie wykonana w laboratorium LOTOS zgodnie z metodą ASTM D 4683-17 - jest to oficjalny standard zatwierdzony przez ASTM D. Nie został odwołany. I użyjemy go w naszych dokumentach, ponieważ LOTOS LAB ma certyfikowany sprzęt. Mierzenie HTHS w innych laboratoriach, innymi metodami, nie widzę sensu, bo nie ma podstaw. Laboratorium wykorzystuje urządzenie.
https://www.orbisbv.com/tannas/tannas-tbs/
Wymienne normy: ASTM D4683 CEC L-36-A90, IP 370 JPI-5S-36-03. Ale normy ASTM D4741 i D5481 pokazują niższą wartość. Każdy producent ma prawo wybrać dowolny standard. REDLINE używa ASTM D4741.
https://www.redlineoil.com/0w20-motor-oil
Czy on też musi dokładnie sprawdzić wartości najpopularniejszego D5481? Wierzę, że przez HTHS dałem więcej niż uzasadnioną odpowiedź. Nie mam nic więcej do dodania na ten temat.