• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Filtry

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Jak zmieniasz co rok bo masz taki kaprys to może.... Jak zmieniasz jak ja co 30tys km to dawaj bardziej rasowy dla spokojnej głowy i pewności.
 
@Adriano akurat z filtrem paliwa Kamoki daj sobie spokój , jest to za poważny filtr w dieslu aby zaoszczędzać 20 zł .
 
Też tak uważam. Filtr paliwa i oleju lepiej kupować lepszych firm. Natomiast filtr kabinowy i powietrza można eksperymentować :)
 
W przypadku benzyny to bym powiedział, że powietrza jest ważniejszy niż paliwa ;)
A kabinowy powinien być dla ciebie najważniejszy.
 
Dlatego kabinowy wymieniam co 3 miesiące :) I zawsze z obrzydzeniem, jaka to cuchnąca maź lata we wrocławskim powietrzu, zwłaszcza zimą.
 
Niedługo będę wymieniał filtr kabinowy i filtr powietrza. Kabinowy będę brał kamoka 9in1 bo jest tani i dobry. Natomiast powietrza myślałem ,żeby kupić jakis tańszy bo obecnie mam Manna. Myślałem o filtronie lub blue print bo są ponad 2 razy tańsze od Manna :) ale jak piszecie ,że są tak ważne w benzynie to boję się ,że jeszcze silnik mi wybuchnie...😉
 
Blueprinta powietrza do Audi kupiłem jakiś czas temu ostatnio zmieniałem wszystkie wężyki podciśnienia to musiałem obudowę filtra powietrza wyciągnąć i ten filtr to takiej taniej jakości w palcach się rozrywa.
A co do filtrona powietrza to dobrej jakości bo nieraz miałem więc jest okej i ostatnio na alledrogo u dystrybutora Fitlrona w dobrych cenach są
 
są tak ważne w benzynie
Nie tylko w benzynie. Miałem na myśli to, że filtr powietrza w takiej benzynie z pośrednim wtryskiem jest ważniejszy niż filtr paliwa, którego zazwyczaj nikt nie wymienia.
Fajny filmik o filtrach powietrza nagrał Chris.
 
A nie ma? Przy turbo w szczególności warto byłoby zadbać o dobry filtr powietrza, a przy wtrysku bezpośrednim również o filtr paliwa. Kończę dyskusję, bo widzę jakieś zaczepki :rolleyes:
 
@magic27 ogólnie w doładowanym silniku filtr powietrza odgrywa bardzo ważną rolę. Kto nie widział zajechanego wirnika turbo po „sportowych” filtrach, może nie wiedzieć o co się rozchodzi, ale efekt wypiaskowania wirnika, czy nawet jego mechanicze ubytki to norma przy takich „luźnych” dolotach.
 
Nawet w wolnossącym tempo zużycia pierścieni i cylindrów jest proporcjonalne do czystości powietrza. Silnik na hamowni w hali polibudy nie zużywał się wcale, pod żadnym obciążeniem i na żadnym oleju.
 
@ashh Żadne zaczepki. Pytam się z ciekawości bo nie jestem znawcą w tym temacie 😉czyli filtrona nie zakładać tylko Manna filtr powietrza? Blue print kolega wyżej napisał ,że niską jakość ma więc odpada
 
Ja mam w Hondzie filtr powietrza BP i nie narzekam na jakość, o wiele lepiej zrobiony od Filtrona czy Hengsta. Na wiosnę będzie drugi taki sam zakładany to zrobię fotki.
 
@artunero Wydaje mi się ,że jakość filtrów zależy też od marki i modelu auta. Do twojego modelu jest np dobrej jakości a np ja kupie do swojego VW i może już być kiepskiej. Chyba wielu użytkowników już pisało ,że zależy od marki i modelu auta :)
 
@magic27 akurat w kwestii filtrów powietza, to Filtron ma chyba jedną z najnowocześniejszych linii do produkcji w Europie i jak w niektórych przypadkach do innych ich produktów można mieć jakieś uwagi, tak filtry powietrza mają bezbłędne. Materiał filtracyjny bardzo dobrej jakości a co bardzo ważne, mają chyba jedne z najlepiej wykonanych uszczelek, gdzie taki purflux filtry powietrza ma już przykładowo beznadziejne.
 
Back
Top