• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Filtry

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Dzięki za info. Nie kupowałem tego filtru, ale pierwszy raz spotkałem się z nim w jednym ze sklepów motoryzacyjnych, a wydawało mi się, że kiedyś słyszałem, że są to filtry OE z Czech. Drugim egzotykiem który zobaczyłem to filtry koreańskie PMC (Part Mall Corporation), które są głównie ukierunkowane pod auta koreańskie (ale czy są to OE, tego nie wiem).
 
Civic VIII, filtr powietrza po przebiegu 20kkm. Fajnie, że biały - cały brud elegancko widać.

filtr 1.jpg
filtr 2.jpg
 
To całkiem dobrze wygląda jak na 20.000 tyś
 
Też mi się tak wydaje.
 
A ma ktoś może jakieś opinie nt filtrów Meyle?
Bo zawieszenie to wiem, że robią okej, szczególnie w wersji HD, ale filtrów nigdy nie używałem, a cenowo wypadają bardzo fajnie ;)
 
Miałem taki paliwa w 1.6 mjet ,auto jeździło zapalało ,nic się nie zatkało.🤷‍♂️
 
Zamówiłem ostatnio filtr paliwa Hengst (miał być Sedziszow, ale jednak może następnym razem) do 2.0 cdti. Myślałem że będzie polska produkcja, tymczasem made in Germany.
 
Tylko się cieszyć:)
 
Z dobrego zakupu .Jestem tu od początku forum to wiesz kim jestem.
 
Hengst wkład olejowy do mojego auta również Germany.
 
W przypadku filtrów kabinowych, ryzyko użycia kiepskiej jakości produktu nie wpłynie negatywnie ma zużycie podzespołów tak więc spokojnie można używać. A przy okazji sprawdzisz, co ten filtr jest warty podczas użytkowania.
 
Prócz płuc i oskrzeli .
 
Już bez przesady, może spędzając większość dnia za kierownicą ma to sens, w normalnym cyklu użytkowania samochodu...prawdę mówiąc ma to marginalne znaczenie ;). Dla mnie filtr kabinowy ma głównie taką zaletę, że mi się kurz do samochodu nie dostaje w takiej ilości, a węgiel aktywny pochłania sporą ilość niechcianych zapachów, tyle. W resztę "cudownych" właściwości zwyczajnie nie wierzę, użytkując samochód w trybie mieszanym, z przewagą krótkich dystansów.
 
Jeszcze niedawno niektóre auta nie miały filtrów kabinowych. Generalnie jak ten hart pasuje to będzie ok.
 
Hmm no mój tranzol nie posiada filtra ale jeździ się na miejscu ,
 
Jeszcze niedawno niektóre auta nie miały filtrów kabinowych.
Ogólnie zobacz, w jak wielu samochodach, wymiana filtra kabinowego zahacza o masochizm i tak samo wyjęcie starego, jak i włożenie nowego, często wymaga jego skręcenia, połamania, pogięcia i innych cudów, po których wątpię, żeby ten w 100% leżał w obudowie, jak sobie jej producent zażyczył ;).
 
Back
Top