Powietrza do benzynowej meganki nie budził zastrzeżeń. Papier + włóknina w porządku.Hart jest coś wart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Powietrza do benzynowej meganki nie budził zastrzeżeń. Papier + włóknina w porządku.Hart jest coś wart?
Ogólnie zobacz, w jak wielu samochodach, wymiana filtra kabinowego zahacza o masochizm i tak samo wyjęcie starego, jak i włożenie nowego, często wymaga jego skręcenia, połamania, pogięcia i innych cudów, po których wątpię, żeby ten w 100% leżał w obudowie, jak sobie jej producent zażyczył .
Czyli to samo co w Gpunto. Trzeba łamać żeby włożyć.Natomiast w bravo2 jest w kabinie obok nóg pasażera i napewno jest połamany przy wsuwaniu .
W C4 II filtr jest w podszybiu, leży sobie spokojnie na półce i dostęp jest jak dla mnie bezproblemowy.W C4 mk2 to jest dopiero gimnastyka.
Wymienialem pierwszy raz dwa dni temu w Bravo 2 i ten co wyjąłem był cały pokiereszowany, wyglądał strasznie, oryginał Denso papierowy ale wyglądał bardzo licho. Nowy Filtrona z węglem zamontowałem bez problemu, wyglądał solidniej i na pół go łamać nie musiałem, na początku myślałem że ucierpi ale udało się bez kombinacji.W audi b7 filtr jest w podzybiu komory silnika , niema problemu z wymianą. Natomiast w bravo2 jest w kabinie obok nóg pasażera i napewno jest połamany przy wsuwaniu .
C4 Picasso/Grand Picasso trzeba trochę się pobawić . Wchodzi filtr podwójny, czyli dwa filtry, które trzeba wcisnąć jeden nad drugim i wszystko pod deską rozdzielczą na środku między pasażerem a kierowcą - może chodziło o tę C-czwórkę .W C5 mk1 też montuje się przy pedale gazu ale na szczęście jest ok, filtr trzeba lekko zgiąć/złamać ale dostęp nie najgorszy. W C4 mk2 to jest dopiero gimnastyka.
Chyba nie w III generacjiRenault Espace - wyjątek od reguły - w życiu nie widziałem w tak prosty sposób wymienialnego filtra.