• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Filtry

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Różnica bierze się stad, że jest to inny model. Dzień dobry i dziękuję.
 
LS932 wygląda tak jak LS867B, stąd moje pytanie.
 
W specyfikacji moze czyms sie roznic. A moze i nie, ale projekt poszedl na produkcje w zamowieniu jakiejs partii do podwykonawcy lub na inna linię produkcyjna i tyle. Moze w międzyczasie wprowadzono w ramach jednej fabryki inne urzadzenia do wykonywania "nadruku", moze inny podwykonawca obudowy. Zwykła rzecz.

P. S.
Ostatnio zamawialem z Chin takie bawelniane reczniczki do salonu barberskiego mojej dziewczyny, po dwoch tygodniach przyszla paczka z Chin. Jestem zadowolony, jakosc taka jaka miała być. Co mnie zaciekawilo "produkt polski". Jak to sie ma do Twoich filtrów? Jako finalny konsument nie dojdziesz gdzie to bylo wyprodukowane i przez kogo. Bo opis każdy zrobi jaki chce.
IMG-20220314-WA0004.jpg
 
Na oko różnica jest w średnicy i rozmieszczeniu otworów. Może być inna przepustowość.
 
Dokładnie, wszystkie trzy mają inne ciśnienie otwarcia zaworu bypass- 1,0 bar, 1,3 i 1,5.
 
Po prostu to są inne filtry, a wspólny mianownik to gwint M20x1.5
 
Zamówiłem filtry Purfluxa. Kabinowy i oleju do Polo made in Slovenia. Na powietrza do Polo brak info o kraju produkcji, ale kod kreskowy na opakowaniu wskazuje na Francję. Przykręcany olejowy do SX4 made in France.
 
Last edited:
A olejowy do Polo ma kształt jodełki, czy klasyczny? Pytam z ciekawości, bo do różnych aut Purf robi różne.
 
Klasyczny.
 
Zmieniłem filtry w nissan micra. Skusiłem się na kabinowy starline. Chyba więcej takiego nie kupię. Nie wiem czy wyciągam odpowiednie wnioski ale jeśli mierzyć jakość filtra ilością materiału to "żeberek" ma zdecydowanie mniej niż filtr OEM Nissan.
20220402_155133.jpg
 
Ten po lewej wygląda jak węglowy, a ten po prawej jak zwykły.
Ten węgiel gdzieś trzeba upchnąć, więc nie może być taka sama ilość żeberek.
 
Ja zawsze kupowałem filtr kabiny oryginał Ford, a kiedyś skusiłem się na filtr połowe tańszy od tego samego sprzedawcy nazwany "zamiennik Germany". Pomyślałem że może to będzie to samo tylko bez znaczka, jednak okazało się że ten zamiennik był o połowę lżejszy i o wiele jaśniejszy (mniej węgla aktywnego), od tamtego razu znowu dalej kupuję tylko oryginał Ford :)
 
O
Ten węgiel gdzieś trzeba upchnąć, więc nie może być taka sama ilość żeberek.

O tym nie pomyślałem. Moje kryterium zakupu to oczywiscie - tani węglowy. Muszę gdzieś porównać jak wyglądają filtry weglowe innych firm.

Zaraz będę musiał kupić do Hyundai, a tu węglowych markowych brak.
 
@soszo z mojego doświadczenia Mann, Hangst to sztywne, grube filtry. Filtron wygina się od samego patrzenia. Ale w cenie manna masz dwa filtrony więc można skrócić interwał i też będzie ok
 
Soszo jak chcesz porównywać filtry węglowe to patrz na wagę a nie ilość i konstrukcję żeberek
 
Jeżeli chodzi o kabinówki. Knecht/mahle jest w tej kwestii nie do rozjechania, grube, solidne filtry, bardzo dużo węgla.
Mann, purflux drugie miejsce, dobre filtry, dużo materiału.
O dziwo Kamokę postawił bym na miejscu trzecim, włóknina filtrującą bardzo gruba, węgla też nie żałują, trochę kiepsko, że końce materiału nie są zabezpieczone i wykrusza się węgiel spomiędzy warstw.
Dalej, hengst, filtron, blue print (febi), champion, ufi, wyglądają jakby wszystkie wyjechały z tej samej taśmy filtrona.
 
No to co polecacie do hyundai ix20? Z firmowych weglowych musiał bym zaadaptować od fiata bravo. Stricte do hyundai tylko właśnie kamoka itp
 
Back
Top