Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
kurcze przyznaje mam założony taki filtr
Tylko syfu w dolocie więcej . Mam w Triumphie filtr K&N, bo kosztuje praktycznie tyle samo co OEM, a zamienniki poza sportowymi nie istnieją. Taki fakt niestety, że na "papierowym" filtrze nie ma czego za nim w airboxie czyścić, tak po "sportowym" wygląda jak szafka, z której przez miesiąc nie wyciera się kurzy, i nie tyczy się to tylko KN, na BMC było to samo, PiperCross również, choć w trochę mniejszym stopniu.a tu nic zupełnie nic
Mam od kilku lat AEM powietrza. Myję 2 razy do roku - dyskomfortu nie odczuwam. Olejku używać nie trzeba.Ja nawet byłem gotowy taki filtr sobie kupić, ale jak zobaczyłem na YT, że to trzeba myć, leci z tego ściek, umywalkę, czy tam miskę też później trzeba myć. Pryskać to olejkiem, który swoje kosztuje i tak naprawdę niema z tego nawet 1 konia, to powiedziałem sobie nie. Buty z nubuku też fajnie wyglądają, ale gdy mam je czyścić to mnie zgina.
I co w tym złego, porównaj liczbę ludzi i samochodów na rynku europejskim i chińskim. Myślę, że u takich dużych graczy jak Knecht jakość jest taka sama.Odebrałem dzisiaj paczke z filtrami oleju Knecht,do Toyoty i Hondy,na jednym made in China a na drugim made in PRC.W zeszlym roku byly jeszcze made in Austria,ot taka ciekawostka przy sobocie.