• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Filtry

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Maxgeara wyjąłem pojad rok temu z Saaba 9-3 1.8T, wszystkie filtry były od nich, nie byłem zaskoczony ani pozytywnie ani negatywnie, nic specjalnego i swoją funkcję chyba spełniały.
 
Ja mam złe doświadczenie z max gear. Kupiłem filtr paliwa do sprintera i nie mogłem auta odpalić bo się zapowietrzył, jak pamietam coś było nie tak z uszczelką. Wziąłem inny chyba filtron lub Bosch i problem zniknął. Także to było moje ostatnie doświadczenie z maxem. Filtry aż tak nie są drogie żebym brał maxG.
 
Pośledziłem strony w necie i dla Hondy filtry oleju (nie wiem czy wszystkie ,ale ten konkretny) produkuje Knecht/Mahle .Filtr z logo Hondy 79 zł identyczny z logo Knecht/Mahle 30zł
tutaj ciekawostka niby wszystkie filtry takie same a jednak nie ;)
 
Filtr powietrza z mojej Dacii po 20 tys. km. Trochę robaków, lekko przykurzony, ale tragedii nie ma. Póki co przedmuchałem go kompresorem od strony czystej w kierunku brudnej i jeździ dalej, muszę kupić coś nowego. Myślę że moim przypadku te 20 tys. to jest dobry interwał.
 

Attachments

  • MVIMG_20220902_165142.jpg
    MVIMG_20220902_165142.jpg
    4,8 MB · Odwiedzin: 66
  • MVIMG_20220902_165302.jpg
    MVIMG_20220902_165302.jpg
    4,8 MB · Odwiedzin: 69
Do Hond ze złotej ery tej marki obecnie można kupić oem filtr oleju RTA made in Japan , można też kupić oem RBA, który dla Hondy robi purflux, można też kupić oem A02 made in usa, które są słabej jakości, kiedyś był dostępny a01 znacznie lepszy. Wszystkie wymienione filtry są przeznaczone do tych samych silników. Jak widać kupując oem filtr oleju do Hondy można dostać produkt różnej jakości
 
Szczerze to nie wiem jaka firma tego filtra bo nie wyjmowałem go z tej obudowy - prowadnicy, ale to jest fabryczny filtr, z takim samochód wyjechał z fabryki. Nie było żadnej gąbeczki.
 
1663770320356.png

Był kabinowy PZL w tym sklepie, ale wewnętrzy Janusz się we mnie odpalił jak pomyślałem, że mam dokładać 10zł do filtra, który jest pakowany na odwal się w za duże pudełko i lata luzem nawet nie zafoliowany.
 
@Resi jaki Janusz ? Dobry wybór;)
 
Nie no wziąłem Kamoke, bo jak napisałem, dopłacanie do filtra, którego nie potrafią zapakować średnio mi pasuje. No CHYBA, że coś zmienili.
 
Ja już się wyleczyłem z Sędziszowa(nawet gdyby było inaczej to do hondy mają tylko jeden filtr z czterech:) ) ,ale są ludzie którym te filtry pasują.
 
Kamoka i Filtron kabinowy zawsze w folii.
@Resi Dwa różne filtry oleju?
 
Wziąłem niby dobry kabinowy z aktywnym węglem a tu w środku okazuje się ze filtr jest luzem bez folii. Wcześniej brałem z aktyw. węglem filtrona K1331a i zawsze był szczelnie w folii. Różnic nie widzę po za ceną, spasowanie czy wykonanie w sumie idealne w obu przypadkach.

FD6CA08D-C18A-4175-942E-379167CCB2C6.jpeg
 
Wielu producentów nie pakuje kabinowych w folię. Jak w przypadku standardowych filtrów problemu nie widzę, tak w przypadku filtrów z węglem aktywnym nie jest to już moim zdaniem "dodatkowy śmieć", tylko sposób na odcięcie węgla od wszelkich zapachów w trakcie magazynowania i transportu, mając filtr w folii, można powiedzieć, że jakby aktywujemy go dopiero przed samym montażem w samochodzie, zamiast zbierać wszystkie smrodki.
 
Back
Top