Filtrony powietrza są spoko, kabinowe w mojej opinii dość drogie. Oleju zakładam jak nie mam aktualnie innej opcji, a paliwa do Common Raila mam jakąś psychologiczną barierę, chociaż z tym Valeo aktualnie, przynajmniej podczas eksploatacji nic niepokojącego się nie dzieje. Gwoździem do trumny w kwestii filtrów oleju dla mnie jest ostatnie cięcie kosztów. OP545/2 do Pandy, póki był Made in Poland wyglądał w porządku, jakość nie była powalająca, ale bez zastrzeżeń. Ostatnio dostałem Made for Filtron i wygląda słabo, raczej będę się starał omijać, jeszcze bardziej niż dotychczas. Poza tym, to tylko moja fanaberia - lubię jak puszkowe filtry mają jakikolwiek kolor, a nie czarny XD Moja hierarchia aktualnie wygląda tak:
Oleju: Mecafilter, Purflux, Mann, Filtron
Powietrza: Filtron, Febi
Paliwo: Mecafilter, Purflux
Kabinę biorę co w danym momencie znajdę najtańszego z węglem. Filtr powietrza jakoś korci mnie pewnego razu wziąć Kraft, jestem ciekaw jak może wyglądać filtr za kilka, lub kilkanaście złotych. Chciałbym też wspierając polski biznes wziąć do któregoś auta filtr PZL Sędziszów, ale ciężko je znaleźć, szczególnie jak chcę sobie u jednego sprzedającego ze smartem kupić komplet do danego auta.
@orzeszpole powietrza Mecafilter jeszcze nie miałem, ale jak będzie wymieniany w którymś aucie to chętnie kupię. Bardzo mnie rozczarował UFI, który ostatnio kupiłem do 406. Bardzo słabo zwymiarowany, ciężko wszedł w airboxa i jeśli dobrze pamiętam to jest Made in China.