• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Formuła 1

Panowie dawać pewniaczki to postawie u Baśki, bo ostatnio popatrzyłem co typujecie i weszło xD
 
Ok .
6 Sai
 
1-VER
2-PER
3-LEC
4-NOR
5-SAI
6-RIC
 
Oglądali czy zaspali? Ja trochę zaspałem nie wiem jeszcze jak wyautował się Sainz. Zjazd Maxa już widziałem na żywo.
 
No ja też zaspałem i odpadnięcia Sajnza nie widziałem ,oglądałem od restartu.
 
Nie da się przewidzieć kto nie dojedzie do mety ale widać że siły Ferrari i RB są wyrównane. Mercedes trochę odstaje.
 
No w tym roku typowanie u mnie słabo idzie.
 
Sainz wypadł z toru i utknął w żwirze. Pomimo braku uszkodzeń nie mógł się wygrzebać i to był koniec wyścigu. Ferrari jest bardzo mocne w tym sezonie widać to było po restartach gdzie pomimo tego że Max starał się trzymać tuż za Charles'em to Ferrari momentalnie odjeżdżało i w przeciągu okrążenia, dwóch robiło przewagę na 1.5sek.
 
N tym torze przewaga Ferrari była zdecydowana. Wg. mnie byli o ok 0,5 sek szybsi od RBR a RBR jakieś 0,5 sek od Mercedesa co i tak jest dla nich pozytywem. Sainz zawalił bo biorac pod uwagę potencjał auta mógł spokojnie być na P3/P4 a może nawet P2 (zakładając odpadniecie Max-a). Po McLarenie a zwłaszcza Norrisie spodziewałem się ciut lepszego tempa wyścigowego. Ale dla nich to i tak bardzo dobry rezultat po bardzo słabym początku sezonu. Sezon jest bardzo długi wiec strata punktowa Maxa na razie nie ma większego znaczenia i jak RBR wróci na swoje tory to będzie to jak najbardziej do odrobienia w kilka wyścigów natomiast jeśli takie odpadnięcia z powodów technicznych będą się powtarzały to może to stanowić istotny problem (zakładając, że Ferrari będzie w miarę niezawodne).
Spodziewałem się po RBR lepszego tempa wyścigowego i dzieki 2 autom w top 3 takiej strategii zespołowej, która umożliwi Max-owi walkę o zwycięstwo. Ale strata na tym torze była zbyt duża i Max nie miał szans z Leclerciem w równiej walce. Cichy bohater to dla mnie Albon, który bardzo dobrze spisuje się w tym roku. W Hassie ewidentnie nie wykorzystali potencjału bolidu. Alpine to w tej chwili chyba 4 siła w stawce, choć progress McLarena jest bardzo duży. Zobaczymy na innych torach i po dokonanych poprawkach.
 
No niestety, ale mi kierowcy z kuponu nie dojechali do mety.
 
he he a piszecie że auto nie ważne :rolleyes:
Verstappen to se może pomarzyć o zwycięstwie z taką bryką :(
 
Last edited:
@Jones dokładnie! Już pomijając czołówkę fajnie to było widać jak Alonso męczył się z wyprzedzeniem Schumachera. Więc według tego co niektórzy tutaj sądzą (że samochód jest mało istotny w tym sezonie) to Alosno powinien łyknąć młodego Schumachera bez większego wysiłku, no chyba że aktualnie obaj kierowcy są na takim samym poziomie umiejętności i doświadczenia?
 
W F1 zawsze liczy się pakiet. A pakiet to bolid+kierowca ale nie tylko bo liczy się jeszcze szeroko pojęty zespół. Nawet mając świetny bolid nie zawsze kierowca jest w stanie wykorzystać jego potencjał i nie tylko od niego zależy, czy ten potencjał uda się wykorzystać. Odpowiedni ludzie na odpowiednich miejscach a również odpowiednie zasoby są również bardzo ważne.
Tegorocznych bolidów zespoły i kierowcy wciąż się uczą i to wyrażnie widać (najbardziej po Vettelu). Za 7-8 wyścigów sytuacja powinna sie w miarę ustabilizować, choć w zależności od toru jedni będą zyskiwać a inni tracić ale tak jest zawsze.
 
Nadszedł kolejny weekend z F1. Kwalifikacje już dziś, a w sobotę wyścig sprinterski.

20220422_082948.jpg
 
Przypomnijcie koledzy na czym stanęło a propos tegorocznych sprintów: pomijamy je i obstawiamy tylko wyścig?
A bonus za obstawienie przed kwali?
 
Back
Top