Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
@PROPER . I generalnie nie ma znaczenia jak się je dotrze byle by to zrobić z głową i nie ma sensu sprzeczać się czy to będzie hamowanie z 50 czy 70.
Opisz dokładnie jaki masz zestaw, jaka tarcza, jaki zacisk (brembo czy zwykły, kto montował, czy mierzył bicie tarczy etc.)Jakiś sposób macie na piszczace hamulce? 3 tys km na klockach ATE i piszczą a to mega wkurzające
Miałem trochę już zestawów hamulców :o albo jeszcze .
Galfer sport 1050 vs ds performance vs brembo xtra ( klocki)
brembo xtra to koszt około 100zl (obawiam sie ze to badziew a nie xtra) , galfer 272 ,ds 315 . ogolnie szukam alternatywy dla dsów ktore mam bo o ile z tyłu różnica galfer Ds to 50zl
to z przodu sie robi prawie 200
Jakbyś wsiadł do auta z lepszymi to byś od razu wiedział jak. Ja kupiłem tarcze brembo max i do tego ferodo premier. Po tygodniu zdjąłem z nowych tarcz nowe klocki i założyłem ds performance. Po pierwsze to od razu zauważyłem initial bite. Po drugie na zwykłych klockach felgi miałem ciepłe [nie odbierały temp z tarczy i nie przekazywały na płyn. I to wszystkie 4, po zmianie wszystkie 4 felgi zimneTak. Wyszła z tego zmiana normalnych na ... normalne
A tak właściwe to jak to ocenić, które klocki lepsze?
Szkoda ze nie masz porównania z ds performance. Klocki przekozak wytrzymały 5 sezonów ezonow i jeszcze mają mię są na jednen. Ale tarcze brembo max równo, nimi trzeba wymienić. Nie chcę żeby było że przyoszczędzę parę złotych a będzie chała na tych galferach. Ds to najlepszy klocek jaki miałem twardy szorstki, dużą ilością grudek. Rwie tarcze ale hamuje, a nieMiałem trochę już zestawów hamulców :
Ate standard plus ich klocki standard - nic specjalnego, tarcze mi się pogięło przy ok 50 tys przebiegu.
Zimmerman standard plus ich klocki standard - normalne, dobrej jakości, klocek wytrzymal do 70 tys i był zmieniony komplet bo tarcze też kończyły żywot.
Brembo standard plus klocek TRW - tarcze mi rdzewiały, klocek niby ok jak na zwykly klocek ale pylil. Ogólnie o czucie i moc hamulców to chyba najsłabszy zestaw.
ATE PD plus klocki Galfer sport 1050 - naprawdę fajny zestaw, zadnych pisków, hamulce może nie super mocniejsze ale wyraznie dłużej była odczuwalne sprawność hamulców podczas mocniejszych hamowań. Klocek skończył się dość szybko bo około 30 tys km. Mimo miękkości nie pylil jakoś wyraźnie mocniej niż inne. Za to nie jadł tarczy i poszedł drugi raz taki zestaw klocków i sprzedałem auto.
Teraz mam zestaw Ate standard tarcze plus klocki ale będę szedł znowu w zestaw ATE PD i Galfer sport
I jak sie skończyła twoja historia?O tych nitach mówi też mój mechanik....
Użytkowałem zestaw Zimmermann Sport z Jack performance , świetnie pracowało , 90 tys km i 4 mm klocka jeszcze .Tarcze mam wiercone Zimmermana sport coated z . Jak kupowałem były najtańsze z tych „lepszych” dlatego mój wybór na nie padł . Zrobiłem na nich ok 35 tys i są w super stanie
Jeszcze się nie skończyła. Tarcze i klocki zdjęte i wysłane na reklamację.I jak sie skończyła twoja historia?
Ja mam w dwóch samochodach i są trochę lepsze niż OEM ale firewerkow nie ma . Hamują poprawnie i w normalnej /szybkiej autostradowej jeździe nie puchną . Miałem kilka sytuacji ze ze 170do 90 i było Ok .Ktoś miał porównanie klocków ds performance do klocków brembo xtra?
Mam obecnie ds-y i ciekawią mnie te brembo
Tarcza brembo max
Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka