Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
wcześniej miałem Brere
Dokładnie tak ;-)Ja, raz, do kompletu z gładkimi Ate i nie wiem czemu wymagały mnóstwo siły. Niższy współczynnik tarcia?
Chyba są trwalsze. Ja remont hamulców robiłem w 2016, nowe tarcze klocki, regeneracja zacisków itd przy 171k przebiegu. Teraz mam ok 236k przebiegu i się klocki powoli kończą tak 20-30% klocków zostało. Auto z aspiracjami sportowymi, zdarza mi się ostro hamować, ale raczej jeżdżę przewidywalnie i nie przyspieszam przed czerwonym światłem jak co niektórzy. Ciężko mówić o trwałości hamulców bo każdy inaczej jeździ i też hamulce są różne. U mnie powierzchnia tarcia jest dość duża bo tarcze 312mm przód i 282mm tył, więc jak na kompaktowego Golfa to dość dużo, więc i finalnie klocek się wolniej zużywaCzyli hamowanie ok. A jak zużycie, standardowe, czy raczej szybciej sie zużywają ?
Brat kupił komplet na przód i tył - oprócz ceny, koloru i hałasu nie wyróżniają się niczym. Nawet rdzewieje jak najtańsze TRW.Ktoś używał może tarcz i klocków firmy Diamond Black lub tarcz Dark Performance?
Czyli po prostu lepiej kupić jakieś EBC Green Stuff, a jak chce ładne tarcze to sobie pomalować powierzchnię ktore nie maja styku z kostkami?Dokładnie, wielu ludzi błędnie myśli, że to tarcza hamuje ;-) tarcza dobrze dobrana ładnie współgra z klockiem i nie nadwyręża go przesadnie, dodatkowo odbiera ciepło wytwarzane w procesie tarcia. Natomiast główna robota to klocek teoretycznie im więcej pyli tym lepszy, no gdzieś ta nadwyżka energii i tarcia musi się odbić, niestety. Od siebie dodam, że jedyne tarcze, w które rzeczywiście warto więcej zainwestować pieniędzy to DBA seria T2 i T3. Żadne Black diamond itp.. jeśli chcesz koniecznie nacinane/nawiercane to polecam Zimmermann Sport, jedyne tarcze, które są u mnie już tyle czasu i nie gniją jak reszta, a do tego mają bardzo dobra cenę. Najważniejsze to pomiar bicia po montażu plus dokładne przygotowanie powierzchni montażowej, następnie proces docierania, który inny jest dla klocka sportowego, a inny dla zwykłego do spokojnej jazdy.