Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Co do producentów część to każdy ma inne preferencje Co do opinii na Ceneo i zresztą innych portalach to ja jestem sceptyczny, ponieważ generalnie jak coś mi pasuje to rzadko dodaje opinie, chyba, że sprzedawca mnie o to poprosi. Ale jeżeli coś jest złe to staram się tym podzielić. Tak właśnie jest z tarczami textara, których więcej nie założę. Tarcze Quaro High Carbon mam na przodzie od około roku i do tego te klocki niby ceramiczne i nie mam zastrzeżeń. Klocki ścierają się równo, hamowanie według mnie ok, nie piszczą. I parę dni temu założyłem również ten sam zestaw na tył, ponieważ komplet ATE zakładany w zeszłym roku spaliłem, przez wadliwy zacisk Maxgear, który był wymieniany razem z tarczami, linkami przewodami... Jeżeli chodzi o ATE to klocki dosyć mocno pyliły, a poza tym nie mam zastrzeżeń. Jedynie cena jest dość wysoka, chociaż zestaw hamulców na tył do passata jest ogólnie niedrogi czego by się nie założyło.No nie wiem w opiniach na ceneo Quaro ma kilka negatywnych opinii trochę odstraszających kto to produkuje? Gdzieś czytałem, że niedoceniana firma Delphi robi tarcze z bardzo wytrzymałą powłoką antykorozyjną, bo ta w Texarach to tylko na czas składowania w pudełku jest dobra potem znika.
Na innych klockachInaczej działać ABS na różnych tarczach?
niekoniecznie, przecież nie podali skali, tam może być olbrzymi słupek i 2% różnicy równie dobrze . Manipulować słupkami można do woli, a bez skali to możesz pokazać metr różnicy kilometrowym słupkiem.Na wykresach z propagandy widać że samo założenie tych tarcz da 5x lepsze hamowanie
Dobre - punkt dla Ciebie za humorNa wykresach z propagandy widać że samo założenie tych tarcz da 5x lepsze hamowanie, czyli jak droga hamowania wynosi 50m to po zmianie tarcz będzie 10m z danej prędkości.
Cholera ich wie, co chcieli tu pokazać - ten słupek można sobie interpretować w obie strony...Ma wykresie pokazuje że szybciej sie zuzywa tarcza w porownaniu do normalnej
Otóż to, ponadto można różnicę m-dzy słupkami interpretować zarówno jako wyrażony w jakichś niepodanych na tym wykresie efekt przewagi tarczy Stoptecha nad standardową, jak i efekt szybszego jej zużycia... no i bądź tu mundry... awruk ćam...Manipulować słupkami można do woli, a bez skali to możesz pokazać metr różnicy kilometrowym słupkiem.
i tu na pewno masz rację - ten wykres to marketing,dlatego nazwałem ten wykres propagandą
A na to akurat nie masz żadnych dowodów, czyli uprawiasz gołosłowne twierdzenia dokładnie odwrotne do marketingu producenta/sprzedawcy - czyli stosujesz taki antymarketing tej samej rangi...a w rzeczywistości jest tak że te tarcze w porównaniu z innymi nawiercanymi hamują tak samo
A tu akurat całkiem możliwe, że możesz mieć rację...Bo równie dobrze skala hamowania może być podana w promilach
A nie mają???Ale mają ,,unikalny system wentylacji,,
No ok, a większe prędkości?Ja tak do 140 -160 km/h nie widzę żadnej różnicy między tarczami
Bo wyżej..... Nie podskoczysz.Ja tak do 140 -160 km/h nie widzę żadnej różnicy między tarczami, zawsze ebs dociągnie do granicy przyczepności opon.