Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Takie tarcze są fabrycznie w Civicach sedanach VIII, IX, X :Jakie są zalety i czy są jakieś wady?
Jeszcze półtora dnia i nie będziesz miał tych tarcz. Nowe już czekająpatrząc na moje zwykłe najzwyklejsze tarcze które mają już 200k
Tak się składa, że ja Civicami od lat jeżdżę (zawsze zaczynając od nowych), a nie czytam bajek miłośników niemieckiej wizji świata. Dlatego gdy w VW kończy się 3 silnik, w civicu jeszcze nawet nie zdążysz wymienić tarcz. Piszę o 4d, bo ufo to już angielska jakość.civic po 10 latach zardzewieje, ale za to ma tarcze z kryptonitu z wytrzymałością na 200 lat, poważnie to piszesz ???
Trzymając się wątku , co jak co, ale hamulce w UFO to spowalniacze, nawet na dobrym zestawie. Planuję założyć większe zaciski z Accord lub Type R żeby jakoś okiełznać tego diesel'a. Pierw muszę zarżnąć obecne tarcze.Załóżcie sobie wątek o Hondach i się tam wysmetniajcie zamiast robić OT w kolejnym wątku
Jeżeli są wysokowęglowe, to raczej nie staliwo bo to ma mniej węgla w składzie z natury swojej chociaż z drugiej strony marketing wszystko łyknie.Tarcze z Civica nie można spiłować pilnikiem- ślizga się jak po szkle. Czy są żeliwne to nawet nie wiem, nie wykluczam, że to staliwo.
A gdzie tam, nikt się nie spina. Są samochody lepiej i gorzej wykonane. W jednych nie żałowano na materiale a w innych zaoszczędzono, takie czasy. Nie ma tam żadnego materiału z kosmosu, nikt tak nie twierdzi, to są zwykłe d#powozy. Na pewno jednak coś jest w tym co pisze @MC Subi w kwestii jakości. Hondy z europejskich fabryk nie prezentują już takiej, producenci podzespołów też inni, nie ważne czy to tarcze hamulcowe czy coś innego.hondziaże bez spiny, ja nie wyśmiewam hondy, nawet myślę o civicu IX w dieselu. Natomiast bajki o materiale z kosmosu, z którego są ponoć zrobione tarcze już trzeba napiętnować, niestety...
40k km i tarcze pójdą na hasiok.Apropo tarczy o większej zawartości węgla. Przestudiowując temat wybrałem Textar z serii Pro +. Auto ponad 2 t więc łatwo odkształcić tarczę. Puki co jest ok. Przejechane 4 tys km.