kusy.patryk
Użytkownik
- Samochód
- Hyundai i20N
- Marka samochodu
- Hyundai i20N
- Budżet/ile litrów
- 250/5l
- Styl jazdy
- Silnik
- 1.6 Smartstream
- Data produkcji
- 2021
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Pobór oleju na 1000 km
- b/d
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 0w-20 API SN PLUS/SP lub ILSAC GF-6
- Jaki olej masz obecnie
- serwisowy
Witajcie,
Czekając na odbiór auta już zaczynam się zastanawiać nad olejem dla niego, bo chciałbym wymienić olej po ok 3000km po ułożeniu się silnika. Producent wymaga 0w-20 API SN PLUS/SP lub ILSAC GF-6, a ja chciałbym utrzymać gwarancję. Jazda to ok. 70% miasto, a reszta trasy. Instrukcja mówi o interwałach 15k km w normalnych warunkach, a 7500 km w "trudnych"
Jakie macie doświadczenia z tym silnikiem (montowany również w ceed/proceed gt i innych z grupy hyundai/kia, ale w innych wariantach mocy)? Podlewa on mocno paliwa rozcieńczając przez to olej? I jaki przez to warto zachować interwał?
Z góry dziękuje za pomoc
Czekając na odbiór auta już zaczynam się zastanawiać nad olejem dla niego, bo chciałbym wymienić olej po ok 3000km po ułożeniu się silnika. Producent wymaga 0w-20 API SN PLUS/SP lub ILSAC GF-6, a ja chciałbym utrzymać gwarancję. Jazda to ok. 70% miasto, a reszta trasy. Instrukcja mówi o interwałach 15k km w normalnych warunkach, a 7500 km w "trudnych"
Jakie macie doświadczenia z tym silnikiem (montowany również w ceed/proceed gt i innych z grupy hyundai/kia, ale w innych wariantach mocy)? Podlewa on mocno paliwa rozcieńczając przez to olej? I jaki przez to warto zachować interwał?
Z góry dziękuje za pomoc