Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Serio?Przeciez po 30 czy 300 minutach nie zleci do miski nagle 1litr.
Pojazd ustawić na plaskim poziomym miejscu . Ppmiar zawsze i wyłącznie na rozgrzanym . 2-5 minut po zgaszeniu silnika wyjąć bagnet , osuszyć , odczekać aż z rurki bagnetu spłynie , by nie fałszowało i zrobic pomiar.
@Bodex Silniki doładowane mają natrysk oleju na denko tłoka w celu jego chłodzenia, a nie ochrony przed LSPI. Rozwiązanie stosowane wcześniej niż to zjawisko zostało zaobserwowane.
.
Serio. Jeszcze w zadnym aucie nie spotkalem sie z nadzwyczajnym przybywaniem oleju na miarce po czasie.W Jeepie G. Ch. 5.2 ZJ miarodajne jest sprawdzenie na drugi dzień. Po 30 min jest 2/3 stanu. Po 4-5 h jest 3/4 bagnetu, a silnik jest dalej gorący. Na drugi dzień jest 3-4 mm ponad max.
Post automatically merged:
Serio?
Nic ci nie bedzie walić, w oplu czesto byko 2-3 mm ponad stan gdy dotrysk wypalania DPF dokal paliwa do oleju .Pojazd ustawić na płaskim, poziomym miejscu. Przeczytać instrukcję obsługi.
Jeżeli na gorącym silniku doleję oleju pod max, zacznie go walić w dolot przez odmę. Co Ty na to ze swoją teorią?
No kur..wa jak do słupa, a słup dupa...co mnie obchodzi Opel? mam Forda z silnikiem PSA i tłumaczę Ci jak to wygląda w Fordzie z silnikiem PSA...i z resztą każdym samochodzie w ten silnik uzbrojonym...Nic ci nie bedzie walić
Chłodzenie denka stosowane jest po to żeby dziury w tłoku nie wypaliło (również w dieslach)Honda nie zna LSPI , a Opel tak
To jest chyba najlepsze podsumowanie dyskusjiNo kur..wa jak do słupa, a słup dupa...
Nic tu nadzwyczajnego. Tyle w nim ścieka olej. To dość duży silnik.Jeszcze w zadnym aucie nie spotkalem sie z nadzwyczajnym przybywaniem oleju