• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Kleen-Flo

@Puch_
993 to prawdopodobnie tylko mieszanina IPA i ksylenów,
963 to 993 z dodatkiem smarnym Lubrizola.
Do regularnego stosowania pomarańczowy 963 jest kompletnym dodatkiem - czyszcząco-smarującym, gdzie 993 głównie układ czyści z depozytów, organiki etc.

Pomimo stosowania w.w. dodatków, nikt nie broni stosowania środków postaci LM, unik+ etc. wręcz ja bym zalecał raz na te 50kkm zalać taki specyfik, żeby chociażby oczyścić denka tłoków z depozytów.
 
@Puch_
993 to prawdopodobnie tylko mieszanina IPA i ksylenów,
963 to 993 z dodatkiem smarnym Lubrizola.
Do regularnego stosowania pomarańczowy 963 jest kompletnym dodatkiem - czyszcząco-smarującym, gdzie 993 głównie układ czyści z depozytów, organiki etc.

Pomimo stosowania w.w. dodatków, nikt nie broni stosowania środków postaci LM, unik+ etc. wręcz ja bym zalecał raz na te 50kkm zalać taki specyfik, żeby chociażby oczyścić denka tłoków z depozytów.
1 raz na 50 000…. producenci zalecają od 3000 do 10000 km.... i w ciągu 5(!) 000 km mój benzynowy RR Evoque napełnił już 10 kanistrów! co drugie uzupełnienie! Chodzi o to, że spłuczki, które testuję na PEA, trzeba gdzieś umieścić))))

tak na marginesie, pytanie na 963: jeśli dodasz wzmacniacz cetanowy, czy to normalne?
 
Skoro wg MSDSów Kleen Flo do diesla i benzyny to IPA plus Ksyleny, to co stoi na przeszkodzie żeby lać jeden typ do beny i do ON?
Czy to może inna grupa ksylenów?
 
Back
Top