Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Czyli żeby te skrzepy organiczne usunąć to kleen flo zielony ? A jeszcze coś się nada ? Plukalem zbiornik w ciągniku i trochę tego było ale na ściankach jeszcze pewnie coś zostało, więc ksylen może to trochę pomóc ruszyć ?@soszo dlatego Kleen-flo 409 czyli ipa+ksylen czyli defacto zielony KF do diesla jest bardzo uniwersalna mieszanką.
IPA wiadomo co robi wiec nie ma sensu powtarzać ale ksyleny są b. ciekawymi rozpuszczalnikami organicznymi (występują z reguły jako mieszanina -orto -meta -para ksylen dlatego w liczbie mnogiej a nawet etylobenzen znajdzie się stad jest umieszczany w kartach charakterystyk mieszaniny).
Jeśli mamy jakieś skrzepy organiczne w baku (a każdy bak to zawiera) to świetnie rozbija to do poziomu molekuł i jako rozpuszczony brud w formie rozpuszczonej bierze udział w spalaniu.
W silnikach benzynowych systematycznie rozpuszcza laki a w oleju napędowym ma właściwości czyszczące, nawet filtr paliwa oczyści przy regularnym stosowaniu a dodatkowo po usunięciu wody przez IPĘ ma właściwości depresacyjne.
Śmiało to można wrzucać cały rok.
Wtryskiwacze będą wdzięczne
Dziękuję! Chcę go częściej używać do smarowania. w Bratysławie temperatura zimą wynosi 0 lub więcej. minimum wynosiło -9 przez kilka dni w nocy. Standardowe paliwo Orlen Efecta powinno wystarczyć. więc zdecydowanie nie potrzebuję dodatkowego środka uspokajającego.Na oryginalnym opakowaniu w języku angielskim zawsze było 1:1000 (tak przynajmniej pamietam)
1:500 występuje na naklejce w języku polskim - dlaczego? Nie mam pojęcia. Ale w tych granicach można śmiało się poruszać.
Moc depresatora regulujemy dawką i chcąc zapewnić deklarowaną skuteczność przeciwżelową potrzebne jest zwiększenie dawki stad zapewne skrót myślowy importera.
gdzie mogę to przeczytać? skąd pochodzą info?@Jacek Cz Dlatego, że Kleen-Flo 963 zawiera smar Lubrizola.