• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Kleen-Flo

Trudno powiedzieć, 2EHN jest lepiej przebadany do wdrożenia produkcyjnego.
 
Dobra tak sobie piszecie o dodatkach to napiszcie który tani dodatek dać do benzyny na zimę w aucie z LPG. Mam IPA ale jak polecieć coś bardziej wszechstronnego to będę wdzięczny (mowa o gotowych produktach)
 
@soszo dlatego Kleen-flo 409 czyli ipa+ksylen czyli defacto zielony KF do diesla jest bardzo uniwersalna mieszanką.

IPA wiadomo co robi wiec nie ma sensu powtarzać ale ksyleny są b. ciekawymi rozpuszczalnikami organicznymi (występują z reguły jako mieszanina -orto -meta -para ksylen dlatego w liczbie mnogiej a nawet etylobenzen znajdzie się stad jest umieszczany w kartach charakterystyk mieszaniny).

Jeśli mamy jakieś skrzepy organiczne w baku (a każdy bak to zawiera) to świetnie rozbija to do poziomu molekuł i jako rozpuszczony brud w formie rozpuszczonej bierze udział w spalaniu.

W silnikach benzynowych systematycznie rozpuszcza laki a w oleju napędowym ma właściwości czyszczące, nawet filtr paliwa oczyści przy regularnym stosowaniu a dodatkowo po usunięciu wody przez IPĘ ma właściwości depresacyjne.

Śmiało to można wrzucać cały rok.

Wtryskiwacze będą wdzięczne:)
Czyli żeby te skrzepy organiczne usunąć to kleen flo zielony ? A jeszcze coś się nada ? Plukalem zbiornik w ciągniku i trochę tego było ale na ściankach jeszcze pewnie coś zostało, więc ksylen może to trochę pomóc ruszyć ?
 
Pytanie odnośnie dawkowania 963 (puszka pomarańczy). wszędzie w opisach w Internecie i na forach wskazana jest 1:500. ale kupiłem 1 litr na Allegro i na butelce jest napisane, że 1 litr wystarczy na 1000 litrów paliwa, czyli. 1:1000
 
Przy tym dodatku jest dylemat .
 
Na oryginalnym opakowaniu w języku angielskim zawsze było 1:1000 (tak przynajmniej pamietam)

1:500 występuje na naklejce w języku polskim - dlaczego? Nie mam pojęcia. Ale w tych granicach można śmiało się poruszać.

Moc depresatora regulujemy dawką i chcąc zapewnić deklarowaną skuteczność przeciwżelową potrzebne jest zwiększenie dawki stad zapewne skrót myślowy importera.
 
@Pedros ja stosuję 963, jak producent przykazał 1:1000, tym bardziej, że stosuję go zimą.
 
Na oryginalnym opakowaniu w języku angielskim zawsze było 1:1000 (tak przynajmniej pamietam)

1:500 występuje na naklejce w języku polskim - dlaczego? Nie mam pojęcia. Ale w tych granicach można śmiało się poruszać.

Moc depresatora regulujemy dawką i chcąc zapewnić deklarowaną skuteczność przeciwżelową potrzebne jest zwiększenie dawki stad zapewne skrót myślowy importera.
Dziękuję! Chcę go częściej używać do smarowania. w Bratysławie temperatura zimą wynosi 0 lub więcej. minimum wynosiło -9 przez kilka dni w nocy. Standardowe paliwo Orlen Efecta powinno wystarczyć. więc zdecydowanie nie potrzebuję dodatkowego środka uspokajającego.
 
IMG_4475.jpeg
w butelce po diesolu (po lewej) jest przelany pomarańczowy Kleenflo
Post automatically merged:

Natomiast zielony Kleenflo jest „bezbarwny”
 
@Jacek Cz a w pełnej butelce po prawej to faktycznie Diesol?
 
Przeczytałem wątek i mam wątpliwość, co lepiej stosować w ramach regularnego i prewencyjnego użytku. Samochód to Passat B8 2.0 TDI, od zawsze na paliwach premium. Nie mam żadnych problemów z wtryskami, korekty w normie.

Niemniej mam już ponad 150k km i wyślę nad jakimś dodatkiem do paliwa. Czy lepszy do takiego użytku będzie Kleen 963 czy może 993? A może warto jakiś siuwaks mocniejszy jednorazowo wrzucić - np. Liqui z serii Proline.

Z góry dzięki:)
 
Back
Top