Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ja też - niecały miesiąc temu
U mnie też - wersja modyfikator, + AR9100 i 9200v2.Kroon doprawiony nano C5
Napisz wniosek do kolegi @wlyszkowKROON + C5 + 9100 + 9200??? Gdyby Archoil miał fizycznie sklep to rozwijaliby przed Tobą czerwony dywan i biegli z kawą już z kilometra
Szczerze szanuję i podziwiam zarazemJa też - niecały miesiąc temu
Post automatically merged:
U mnie też - wersja modyfikator, + AR9100 i 9200v2.
Śmiga sobie, aż miło >>> w czwartek miałem szybką jazdę z Wrocka do Niepołomic i z powrotem, prędkości jak zwykle "autostradowe +", sprawuje się silnik bardzo dobrze, no i jakoś tak w porównaniu do wcześniejszych olejów lanych do wankla sporo mniej z rury "daje po nosie" i to nawet pomimo dolewki do beny Maximy 2T High RPM Formula ;-)
Fajny jest efekt wciskani w fotel przy wyprzedzaniu ;-D
Jakoś tak w zestawie brakuje mi płukanki długodystansowej, ale z drugiej strony dodatki i tak skutecznie podbijają już TBN oleju no i jednak czystość utrzymują. Poza tym grupy V już jest wystarczająco dużo.KROON + C5 + 9100 + 9200??? Gdyby Archoil miał fizycznie sklep to rozwijaliby przed Tobą czerwony dywan i biegli z kawą już z kilometra
Myślę, że tutaj może być nawet synergia MOS2 oraz modyfikatora nano. Oryginalne połączenie i jest potencjał. Grupa 3+++ z tobą modyfikatora plus dodatek na grupie V...@CICHY a ja myślałem, że Xprime + nanoc5 to już przesada, ale chyba się skuszę na taki LL
A co tu przedstawiać? Wsiadasz w auto, jedziesz na A4, potem kawałek dalej na jakąś "autobahnę" i lecisz...Niemniej przedstaw proszę ten efekt
jest komparatywnie na trasie, czyli tak samo jak poprzednio przyspiesza przy wyprzedzaniu ze 100+ do "trochę mniej niż" 200 ;-), zwalnia też tak samo..., taka sama jest kultura pracy, malutka różnica jest na zimnym, bo to 5w40, a poprzednio był mieszaniec oscylujący w okolicach 3-4w28-30 (zmienne wartości, bo do bazówki były dolewki z x prajma 0w20 i z XPG 5w30), więc temperaturkę roboczą poprzedni zestaw łapał "o jedno skrzyżowanie" wcześniej i "subiektywniesłuchowo" przy samym starcie na zimno silnik miał takie tycityci jakby łatwiej, na ciepłym żadnych różnic nie ma... i nie będzie...;-)zwłaszcza w komparacji z poprzednim zestawem smarującym
A po co??? Przed zmianą oleum był zalany na 200 km Xenumowy m-Flush doprawiony przed samą wymianą jeszcze Oilsynowym Fluszakiem, to po co mi jeszcze teraz do szczęścia LL Cleaner... Tam wszystko zostało wyczyszczone do "perfidium ad perwersorum diabolicum fixum dyrdum"*Jakoś tak w zestawie brakuje mi płukanki długodystansowej
Czekam, czekam i się jakoś nie mogę doczekać, a latka lecą... ;-(Niemniej faktycznie jakaś NANOCERAMICZNA (lepsza niż platynowa czy tam złota) KARTA SMARUJĄCA potwierdzająca smarowanie silnika kosmiczną chemią w tym przypadku od producenta się należy !
oooooooo, i tak trzymać!!!!!!Cholera, już mnie kusi jakaś kombinacja...
U mnie geneza tego Kroona była taka, że nie doczekałem się w terminie na zamówiony Red Line 5w20, który miał wylądować ex aequo z X prajmem 0w20 i XPG 5w30, wienc śem obraźiłem i kupiłem 5 litrów Polytecha na ten interwał, a poprzednio wykoncypowany mieszaniec sobie potestuję w kolejnym interwale (to i tak niedługo, bo zalecenie Mazdy do Renesisa jest na 8 kkm, a w praktyce 6-8 kkm jest stosowane na ogół...).Myślę, że tutaj może być nawet synergia MOS2 oraz modyfikatora nano. Oryginalne połączenie i jest potencjał. Grupa 3+++ z tobą modyfikatora plus dodatek na grupie V...
A konkretnie to które wszystko???o wszystko brzmi jak bardzo pobożne życzenia
ponieważ rozłożenie silnika po 128 kkm bez rewizji i po dwóch poprzednich użyszkodnikach, którzy tylko olej lali, przy tym ostatni juzer nawet nie wiedział, jaki to olej, doprowadziło w efekcie finalnym do jego złożenia na nowych częściach (jedynie rotory zostały stare), a za 3-4 lata będę miał okazję zweryfikować przy rewizji silnika, czy o-nanododatki dały lepszy efekt, niż poprzednie bylejakiepodejście przedjeźdźców... Na razie po ponad 20 kkm od pierwszej rewizji komprę trzyma bez zarzutu, pali "od szczała", przyśpiesza dobrze, forscan i inne softy pokazują dobre parametry, zarówno expost, jak i live, generalnie jest zdrowy i żwawy, w kontekście oleju to zarówno na poprzednim mieszańcu Sustiny z XPG z dolewką po drodze x prajma, jak i teraz na Kroonie solo oferuje lepszą (i porównywalną ze sobą) kulturę pracy, zwłaszcza na zimnym, niż na zalanym wcześniej po rewizji "Motylu" 10w40 Synergie...dbam o to, żeby za 80kkm przy rewizji wankla wymienić tylko apeksy czołowe i boczne ze sprężynkami i uszczelki, a housingi i reszta mają być niepoharatane i zdatne do przelatania kolejnych 100 kkm