AM-L ma wyższą temp. płynięcia niż Ultra 5w40 ale to i tak mętna gęsta masa. Mój Ultra 5w40 był klarowny i ładnie plynął. Podobnie nowy Specol 5w40 C3 nawet był klarowny i płynny. To jest zatrważające, że można sie naciąć na podróbkę. Nie twoerdze, że tak tu jest, ale
Jezeli to jest oryginał to nie powala.
Nazwy sklepu oczywiście nie podam, ale mają kilka punktów stacjonarnych w PL i istnieją od ponad 10 lat więc podróbka tutaj jest mało prawdopodobna. Tym bardziej, że jest to AM-L a nie popularne 5W40.
PS olej i tak wyślę do analizy więc mam nadzieję, że pokaże gdyby było coś nie tak.
Pamiętajmy, ze nie wszystkie Shelle są na GTL, Shell robi też bazy HC, a do niedawna nie chwalił się, które oleje są na GTL dopiero teraz przy nowej seri na API SN Plus Shell na etykiecie umieszcza informacje o produkowaniu oleju z gazu.
Informacja o GTL jest tylko na nowych olejach Helix Ultra API SN Plus. Dodatkowo nie zdziwił bym się gdyby spora cześć olejów tej serii Profesionall robionych typowo po aprobaty bazowała na standardowych recepturach HC. Daleki byłbym też od podważania jakości oleju na podstawie próbki z zamrażarki.
Będę bardzo zawiedziony jak po analizie wyjdzie, że olej jest podrobiony. To była jedna z najdroższych ofert w PL internecie od pewnego sklepu.
Przy okazji, warto jest robić analizę po 7000km jeżeli docelowo interwał miał wynosić 10-12k czy lepiej poczekać do 9500km? O ile laby teraz funkcjonują
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.