Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Wszystko się zgadza. Dlaczego takie wymagania? Wszystko jest bardzo proste, w temperaturze oleju, z grubsza mówiąc, począwszy od 130 C dochodzi do tzw. utleniania termicznego oleju, co widać po zmianie jego koloru (olej ciemnieje).Flash point i lotność dodatku to jak najbardziej kwestia techniczna.
API dla olejów silnikowych wymaga flash point 200°C COC (tygiel otwarty) albo 185° CC (tygiel zamknięty).
Szybkie płukanki mają flash point closed cup na ogół powyżej 65°C ze względów bezpieczeństwa a wylewa się je ze starym olejem, lotne resztki zaś odparowują z nowego oleju podczas jazdy.
Temperatura zapłonu jest ważna dla oleju, pokazuje tylko jakość oleju bazowego i z natury nic już nie pokazuje. Neoprotec ma czystą temperaturę zapłonu, ale używa się go w oleju, a nie czystym. Dlatego ten wskaźnik jest bezużyteczny.Czyli zgoda, że chemia o temperaturze zapłonu flash point około 50°C nie nadaje się do oleju silnikowego na cały okres wymiany oleju.
Utlenianie fenoli jest łatwe, ale zwykle prowadzi do powstania złożonych produktów. Ponadto reakcji często towarzyszy żywicyfikacja. W odpowiednich warunkach fenole można utlenić do chinonów.@NeoProtec Który związek chemiczny zwiększa stabilność termiczno-oksydacyjną? To co napisałeś dotyczy czystych olejów bazowych, do olejów dodaje się mix AOs aminowego/fenolowego, również klasyczny ZnDDP oraz nawet FM tzn. związki Mo w postaci dodatków wielofunkcyjnych mogą działać jako AO.
Nieprawda. Lotne składniki o niskiej temperaturze zapłonu dodane do oleju silnikowego obniżają temperaturę zapłonu oleju silnikowego.Temperatura zapłonu jest ważna dla oleju, pokazuje tylko jakość oleju bazowego i z natury nic już nie pokazuje. Neoprotec ma czystą temperaturę zapłonu, ale używa się go w oleju, a nie czystym. Dlatego ten wskaźnik jest bezużyteczny.