• Poniewa偶 b臋d臋 musia艂 zrekonfigurowa膰 serwery przez najbli偶sze par臋 dni mo偶liwe s膮 przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytat贸w u偶ywajcie tylko je偶eli jest to potrzebne! Je偶eli chcecie komu艣 odpisa膰 u偶ywajcie @ z nazw膮 u偶ytkownika.

Normy Euro w CEPiK

Ale on nie ma. Swiatla takie wychodzily tylko na Ameryki.
 
Ma艂a ilo艣膰 samochod贸w mo偶e mie膰 Europejsk膮 homologacj臋 pomimo symetrycznych 艣wiate艂- wi臋c Hondy 4d maj膮, a cadillac ola艂 frajer贸w
 
Nie oferowali tej wersji na Europ臋 (艣wiat艂a led). W Europie z oficjalnej dystrybucji oferuja xenony. Ale jak ktos sobie kupil auto od nieoficjalnego importera, wersje na Mexico, to ma co ma.
 
przypadku diesla mo偶e DPF
Nie w RHY ani K9K 722. Wszystko to samo 艂膮cznie z uk艂adem wtryskowym.
pompa powietrza wt贸rnego
Prosz臋 Ci臋. W Pandzie bez EGR? Z tego co wiem, to PSA jak przechodzili z RFN 136 na RFJ 140 to wyrzucili zar贸wno EGR jak i SAI, za to do艂o偶yli vanosa i z euro 3 zrobi艂 si臋 euro 4.
 
@Brokat bardzo ch臋tnie, ale jak wida膰 protesty po 1. nic w tym kraju nie daj膮, po 2. trzeba by艂o zacz膮膰 kiedy by艂a mowa o zielonym 艂adzie i KPO, teraz to ju偶 musztarda po obiedzie a Polacy i tak si臋 obudz膮 dopiero jak te op艂aty faktycznie wejd膮 w 偶ycie
呕adna musztarda po obiedzie, bo wszystko mo偶na zmieni膰. UK by艂o w UE i nie ma... Korwin-Mikke mia艂 racj臋 偶e UE musi upa艣膰 i upadnie, ale potrzeba wielkiego kryzysu gospodarczego, a on jest co raz bli偶ej...
 
. UK by艂o w UE i nie ma.
I co w zwi膮zku z tematem? Nie ma tam podatku od samochodu , stref czystego transportu czy innych ekowynalazk贸w?

@CallMeDezy Silniki spe艂nia艂y najmowsze normy w momencie homologowania to chyba normalne , 偶e nie te kt贸re dopiero wesz艂y za kilka lat. Nie znaczy to, 偶e mog膮 spe艂nia膰 nowszych norm. Analogicznie jest z olejami. W niekt贸rych nie trzeba by艂o zmienia膰 formulacji aby przesz艂y pomy艣lnie nowe testy.
 
USA maj膮 wi臋kszego pierdolca na punkcie 艣ladu w臋glowego ni偶 UE. Wychodzi na to, 偶e musicie rozdupcy膰 ca艂膮 planet臋.
 
Zawsze mo偶na emigrowa膰 do Chin, tam mo偶na przecie偶 kopci膰 do oporu, bo czyta艂em 偶e przecie偶 tam codziennie otwiera si臋 nowa elektrownia w臋glowa to tak musi by膰. Chocia偶 bior膮c pod uwag臋, 偶e ponad po艂owa 艣wiatowych inwestycji w OZE to Chiny to i tam si臋 d艂ug膮 t膮 "wolno艣ci膮" mo偶na nie nacieszy膰.
 
Zdajesz sobie spraw臋, ze do Chin nie mo偶na wyemigrowac? Mozna tam pojechac np do pracy, ale na wizie pracowniczej na okreslony czas.
 
W niekt贸rych nie trzeba by艂o zmienia膰 formulacji aby przesz艂y pomy艣lnie nowe testy.
Tak samo niekt贸rych samochod贸w nie trzeba modernizowa膰, wystarczy zrobi膰 badanie i wklepa膰 nowsz膮 norm臋 do CEPiK, ale chyba wszyscy wiemy 偶e to nie o to chodzi. Je艣li dobrze kojarz臋, to 406 by艂 te偶 pierwszym samochodem PSA wyposa偶onym w FAP ju偶 w latach 2001-2004 w silnikach RHS oraz 2.2 HDi 4HX. Podejrzewam 偶e one ze sprawnym FAP mog艂yby spe艂ni膰 i Euro 5, ale algorytm przypisa艂 Euro 3 i co nam Pan zrobi. Dziwi膮 mnie ludzie, kt贸rzy nie widz膮 w tym absurdu.
 
Ale po艣lubisz tam jak膮艣 艂adn膮 chink臋...馃槍i mieszkasz tam na sta艂e.
 
@soszo logiczne jest 偶e auto z 2003r nie ma wbitej euro 4 kt贸ra wesz艂a z 2006r, dlatego moje pytanie by艂o czy mo偶na przej艣膰 jakie艣 badanie techniczne (nie koniecznie w SKP) i dosta膰 wpis 偶e auto takie spe艂nia euro 4 lub euro 5. Podobna sprawa mia艂a miejsce z moim Lancerem , by艂 to pojazd ci臋偶arowy (kratka z ty艂u) musia艂em zrobi膰 dodatkowe badanie , dosta膰 za艣wiadczenie i sta艂 si臋 osob贸wk膮.

@sprajt2 chcia艂 by艣 wyemigrowa膰 do Chin jak by by艂a taka mo偶liwo艣膰? Ekologia jest ok, ale wprowadzona z g艂ow膮.
 
@Kuba nie, jakbym mia艂 wybierac, to zdecydowanie Australia.
To by艂a odpowied藕 na to, co napisa艂 Resi.
Post automatically merged:

Ale po艣lubisz tam jak膮艣 艂adn膮 chink臋...馃槍i mieszkasz tam na sta艂e.
Ladna Chinka to oksymoron. 艁adnych kobiet jest tam bardzo ma艂o. Jak kt贸ra艣 jest ladna, to zaraz trafia do TV, modelingu, i innych, gdzie liczy sie wygl膮d.
 
Zdajesz sobie spraw臋, ze do Chin nie mo偶na wyemigrowac? Mozna tam pojechac np do pracy, ale na wizie pracowniczej na okreslony czas.
Mo偶esz sie postara膰 o azyl polityczny :)
Post automatically merged:

czy mo偶na przej艣膰 jakie艣 badanie techniczne (nie koniecznie w SKP) i dosta膰 wpis 偶e auto takie spe艂nia euro 4 lub euro 5.
Mo偶na. Trzeba przej艣膰 procedur臋 homologacji w tym zakresie. Na tej samej zasadzie mo偶na legalnie je藕dzi膰 na ledach tylko trzeba przej艣膰 badania (kt贸re niestety troch臋 kosztuje).
 
@soszo dobrze pisze, tam si臋 uderza. Wype艂niasz wniosek, czekasz n odpowied藕, musisz przej艣膰 wymagane badania w odpowiednim o艣rodku. Ile to kosztuje nie mam poj臋cia, nigdy nie robi艂em.
 
Back
Top