cytrynowiec
Użytkownik
Szkoda vvti na takie ulepy i temp. nie ma nic do tego. Zrobić płukankę i zalać choćby dobre A5 5w30 lub 0w20, można spokojnie znaleźć za dobrą kasę.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
hexx napisał:To stara sprawa z zalewaniem 10/40.jerseyAdmin napisał:Może w wypadku Toyoty jest tak samo? Importer ustalił sobie z Toyotą że tak można i ew reklamację bierze na siebie i zarabiają?
Z tego co się mówi... to serwis podpisał umowę na serwisowanie aut firmowych/flotowych i trzeba było dać najlepszą cenę i do tego przygotować kopertę dla zlecającego. No to zaoszczędzili.
Silniki padały przy przebiegach od 100 do 130 k km
Olej jak najbardziej z logo Toyota i był w dokumentacji jako dopuszczony.. ale samochody miały tanie LPG więc cały misterny plan (tu tekst Siary)
nie jestBinas96 napisał:Tylko czy PAO aż tak potrzebne jest do tego.silnika ?
Adam1982 napisał:Co rozumiesz pod pojęciem zdrowy silnik ? Taki który nie bierze oleju wcale ? Bo w instrukcjach wielu aut jest dopuszczalne spore zużycie oliwy na 1000km w nowym samochodzie i jest to też dla producenta zdrowy silnik.
Ile to "dłuższa meta" ?jerseyAdmin napisał:Owszem: CJ/CK nie zabije silnika ani nie spowoduje problemów w ciągu paru lat, ale na dłuższą metę będą syfić zawsze i to nie będzie zdrowe ani dla samochodu ani dla otoczenia.
U mnie:jerseyAdmin napisał:Zadowoleni... ale dlaczego? Jakieś konkretne powody czy "bo silnik ciszej chodzi"?