Oskr5
Użytkownik
- Samochód
- BMW E39 520i, Honda Civic IX
Nie widzę sensu stosowania płukanki w sprawnym, "czystym" silniku. Ja u siebie zastosowałem płukankę gdyż uszczelniacze zaworowe puszczały olej do komory spalania, i było sporo nagaru na wewnętrznej stronie pokrywy zaworów. Co prawda sam silnik nie był brudny , miał tylko delikatny nalot, lecz patrząc w jakim stanie była wspomniana pokrywa, reszta silnika też nie była w doskonałej kondycji. Ale w tym przypadku jak najbardziej było zasadne użycie płukanki. I co ważne, póki co przyniosła zamierzony efekt- brak dymienia po porannym rozruchu i ubytków na bagnecie .Ło matko. Żydzenie level master.
Post automatically merged:
Masz rację ze słowem nagar.To w takim razie jak nazwiesz "fachowo " zanieczyszczenia zbierające się w skrzyni korbowej? Osad?Nagar jest obecny na denkach tlokow itp.
Last edited: