• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Jak nie zależy na super właściwościach zimowych to może zostań przy hankook. Kinergy 4S2 H750. Na oko 😉 bieżnik podobny do cross climate. Cena ok 400zł.
 
@Dulin7 , Zaprojektowana typowo pod ciężkie Suvy jest opona Vredestein Quatrac pro.


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
@Bodex tyle że ja nie msm.ciężkiego suva.
A co myślicie i hankookach od @soszo? Marka mnię przekonuje, mam letnie ventusy prime i dla mnie bardzo fajna opona.
 
Wychodzi na to że są całkiem niezłe, a nie wyglądają

 
@Bodex tyle że ja nie msm.ciężkiego suva.
A co myślicie i hankookach od @soszo? Marka mnię przekonuje, mam letnie ventusy prime i dla mnie bardzo fajna opona.
Hankok robi naprawdę dobre gumy , w wieku testach ich produkty osiągają dobre wyniki 3,4 miejsce od najlepszych.

Każdy SUV jest ciężki , lekkie to są crossover'y.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Last edited:
W Polsce akurat łatwo jeździć cały czas na nowych oponach z górnej półki. Ja przeważnie jeżdżę 3 no czasem 4 sezony i sprzedaje Januszowi po pół ceny połową bieżnika. Janusz z wdzięczności jakby mógł to by mi laskę opierdo...ł

Wysłane z mojego M2101K9C przy użyciu Tapatalka
 
Myślisz że warto sprzedać opony z 6mm bieżnika i dołożyć, kupić nowe?
 
No to naprawdę trzeba być debilem żeby 4 letnie opony kupować za 50% ceny nowej z bieżnikiem 4-5 mm. Ja kupiłem używane opony ale miały 2 lata i 7 mm za pół ceny nowych.
 
No to naprawdę trzeba być debilem żeby 4 letnie opony kupować za 50% ceny nowej z bieżnikiem 4-5 mm. Ja kupiłem używane opony ale miały 2 lata i 7 mm za pół ceny nowych.
Ale Ty jesteś Sebastian a nie Janusz
 
Nie wiem. Przeważnie po trzech sezonach miałem między 5 a 6 mm. Takim systemem przez 10 lat miałem 4 różne letnie opony i 3 zimowe

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
 
Myślisz że warto sprzedać opony z 6mm bieżnika i dołożyć, kupić nowe?
Warto , opona nie tylko się zużywa poprzez wycieranie biżnika , cała guma ulega erozji od warunków atmosferycznych plus czas .
Spadają parametry komfortu , przyczepności , potrzebują więcej ciężarków bo opolty też się zużywają , pękają , nadrywaja .
Cała konstrukcja ulega degradacji.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 

Jak to mówią - kto bogatemu zabroni pieniędzmi w domu palić ;)

Jeszcze w kilkunastoletnim samochodzie należy wymienić poduszki powietrzne i pasy bezpieczeństwa. O amortyzatorach i innych elementach zawieszenia nie wspominając.
 
Amortyzatory to część eksploatacyjna, właśnie zamówiłem komplet na tył.
 
Cała konstrukcja ulega degradacji.

W przypadku opon budżetowych to fakt, przy ciężkiej eksploatacji nie zdążą się zetrzeć, a nadają się na śmietnik, bo nie dają się wyważyć, tracą fason.

W przypadku opon premium, można zjechać do drutów i nic - 100.000km na jedynym wyważeniu.
 
Jak to mówią - kto bogatemu zabroni pieniędzmi w domu palić ;)

Jeszcze w kilkunastoletnim samochodzie należy wymienić poduszki powietrzne i pasy bezpieczeństwa. O amortyzatorach i innych elementach zawieszenia nie wspominając.
Wtedy trzeba auto zmienić

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Janusz kupi i z wdzięczności .... jak to dalej leciało? ;)

Panowie - nie samym samochodem żyje człowiek. Jak kogoś stać wymienia opony co 3 lata to niech sobie wymienia ale nie nazywa tych biedniejszych lub mniej przewrażliwionych na tym punkcie Januszami.
 
Back
Top