Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Chyba żartujesz? Rowek się zalepi śniegiem i po rowku. On raczej nie pracuje jak lamelka.Rowek wzdłużny stawia opór poprzeczny na śniegu...
Ale tak on wlasnie dziala. Zalepic sie moze i jodelka.Chyba żartujesz? Rowek się zalepi śniegiem i po rowku. On raczej nie pracuje jak lamelka
Chyba żartujesz? Rowek się zalepi śniegiem i po rowku. On raczej nie pracuje jak lamelka.
mi jakoś michelin cc+ z 2018roku nie sparciał, a gy G2 z 2019 zdecydowanie takCo do Michelina, podobno z jakością gumy u nich słabo, szybko parcieje. Opona dla tych co robią dużo kilimetrów i wymiana co 2-3 lata.
Nie wiem z czego to wynika, ale te Twoje "Plusy" są o wiele droższe od SF2 o prawie 100 złotych na jednej oponie. Są nadal w sprzedaży, ale może to już tylko pozostałości magazynowe? Chyba, że to są jakieś stare ceny dystrybucyjne z których za bardzo już nie można zjechać, bo by trzeba było oddać opony bez zarobku.@emigrant A co innego może mówić handlowiec Raczej się na nich nie zawiedziesz.
O proszę, G2 parcieje? Dobrze wiedzieć. W ogóle dla mnie to niepojęte, żeby opona klasy premium, gdzie na badania naukowe, testy i inne rzeczy są wywalane mln dolarów a finalny produkt parcieje. W środowisku laboratoryjnym takie procesy można przyspieszyć sztucznie i sprawdzić kiedy dochodzi do degradacji opony od UV, czy innych czynników. Takim chyba dobrym przykładem są Nokiany, które pękają, parcieją dość szybko.mi jakoś michelin cc+ z 2018roku nie sparciał, a gy G2 z 2019 zdecydowanie tak