DeMeo
Użytkownik
- Samochód
- Abarth 595 ; BMW E38 ; BMW X2 X-Drive 18d ; BMW 328i E46
+3dB = podwojenie mocy
+6dB = podwojenie cisnienia akustycznego
+10dB = podwojenie odczuwalnej przez czlowieka głosnosci (troche sie rozni dla poszczegolnych czestotliwosci)
Nie da się powiedzieć jednoznacznie, że np. Pirelli P7 czy GY F1 są ciche, a Hankook sa głośne. To zależy od rozmiaru danej opony, indeksu prędkości i nośności co zmienia konstrukcję opony i wpływa na głośność. Więc ja bym się nie sugerował tym, że jak u jednej osoby Pirelki były ciche to u mnie też będą. Ja np. mam uchodzące za bardzo ciche GY Assymetric 3 które mają 69dB w karcie, a osobiście uważam je za bardzo głośne.
+6dB = podwojenie cisnienia akustycznego
+10dB = podwojenie odczuwalnej przez czlowieka głosnosci (troche sie rozni dla poszczegolnych czestotliwosci)
Nie da się powiedzieć jednoznacznie, że np. Pirelli P7 czy GY F1 są ciche, a Hankook sa głośne. To zależy od rozmiaru danej opony, indeksu prędkości i nośności co zmienia konstrukcję opony i wpływa na głośność. Więc ja bym się nie sugerował tym, że jak u jednej osoby Pirelki były ciche to u mnie też będą. Ja np. mam uchodzące za bardzo ciche GY Assymetric 3 które mają 69dB w karcie, a osobiście uważam je za bardzo głośne.