Zależy od nawierzchni. Mam Azenisy FK510 235/45/18 i uważam je za jedne z najcichszych opon, jakie używałem, ale np. na betonowej ekspresówce potrafią być głośniejsze, niż poprzednie CONTI sport contact 5, tak samo przejeżdżając przez pasy na jezdni słychać je bardziej.
Jeżeli budżet nie jest żadnym ograniczeniem, a w tym popularnym rozmiarze i tak nie ma takiego dramatu, mimo podwyżek opon, to na Twoim miejscu @jerseyAdmin brał bym coś z półki: Michelin Primacy, Pirelli P7C2, Conti Premium 6, Bridgestone Turanza 5. Chyba że jeździsz bardzo żwawo, to coś z usportowionego segmentu.
@jerseyAdmin jesli ma być cicho i dobrze to Pirelli lub Goodyear. Bridgestone bardzo lubię ale nie mogę ich nazwać cichymi. Tegoroczny test letnich w rozmiarze:
In this test, we'll be finding out what the best premium touring summer tyres on the market are!I'm going to try and keep this as condensed as I possibly can as we have 13 sets of tyres in this test ...
Ja też upalałem EFFICENTGRIP i chwaliłem sobie te opony. Przedewszytkim cicho no i zawsze czułem się bezpiecznie jak deczko agresywniej korzystałem z nawierzchni. Nie palę kapcia, ani nie mam 200+ koni ale na trasie to prawie zawsze ja wyprzedzam innych (nie chcę żeby to brzmiało jak pirat drogowy bo tak nie jest, jadę zawsze z głową i rozwagą) i zawsze mi się komforotowo na nich śmigało. Nie zdążyłem ich zjechać bo wymieniłem R16 na R17 i inne opony. Teraz w sumie mogą to samo powiedzieć o Dunlopach SportMax RT2 R17. Tak samo cicho się na tym lata i samochód słucha się jak trzeba.
polecam pirelli cinturato p7 c2 bardzo dobra opona. Miałem w zeszlym roku w starszym volvo własnie 205/5516, cicha, daje dobre informacje zwrotne z drogi i jest komfortowa napewno lepsza niz michelin primacy
Już się wyciorały, inaczej bym nie zmieniał, więc szukam czegoś co utrzyma parametry przyczepności albo będzie cichsze bo wyciszenie nadkoli Ceeda to w sumie brak wyciszenia
Mam obecnie zarówno letnie, jak i zimówki Falkena i w obydwu przypadkach nie mam żadnych uwag, letnie są ciche, bardzo dobrze radzą sobie na wodzie, oznak jakiegoś zużycia, który można by uznać za anomalię nie stwierdzam. Zimówki, miałem wcześniej Nokiany WR-D4 i jest niebo a ziemia, Nokiany wyprodukowane u kacapów po sezonie wyglądały gorzej, jak 7 letnie Dębice Frigo w Fabii
Ja po sezonie na Falken FK510 podtrzymuje swoją opinię która pisałem na gorąco po ich założeniu, świetne opony, szczególnie na mokrym jest petarda. Po sezonie zero śladów zużycia, guma jak nowa.
Nie mogę się już doczekać wiosny, moje zimowe Pirelli Sotto Zero 3 już w tym sezonie (siódmym dla nich) się skończyły. Dzisiaj zrobiłem traske do Warszawy, trochę się pokręciłem na miejscu i z powrotem, to miałem problem z dynamicznym ruszaniem że świateł. Koła kręciły się w miejscu, a na S7 jak redukowalem do wyprzedzania z 6 na 3 i gaz w podłogę to koła też zakręciły w miejscu
A ja letnie mam Uniroyal RainSport3 205/55/16 . Dwie akurat musiałem kupić nowe, skopana zbieżność zrobiła swoje i przednie są wycięte od środka. W każdym razie kupiłem auto z takimi i przejechałem na nich 40 000km i są w bardzo dobrym stanie (dwie pozostałe) Świetnie opony na deszcz.
Również od 2 lat jeżdżę w ponad 200 konnym aucie na Falkenach FK510 i podtrzymuje, świetny handling, odporność na aqaluaplaning, nie widać dużego zużycia. Jestem niesamowicie ciekaw jak wypadnie na następca czyli FK520. Na przyszłą zimę mam za to duży znak zapytania. Nie wiem na jakie opony się zdecydować? Macie jakieś propozycje do przednionapedowki ?
Celuje w marki premium ewentualnie w średnia.Nie wiem czy Frigo ogarnie moc tym bardziej,że lubię przycisnąć a auto będzie chipowane na okolice 280 KM i 400 NM, dlatego opona raczej z półki premium lub solidny średniak specjalizujący się w oponach zimowych.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.