Kaczorek79
Użytkownik
- Lokalizacja
- GA
- Samochód
- VW Golf mk7 1.4 tsi Alfa Mito 1.4 16V
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
@bcdrm Hankook moim zdaniem niczym nie ustępuje takim markom, jak Bridgestone, czy Conti. Nowe 7er wyjeżdża na tych oponach z fabryki. Opony z "gwiazdką" * są homologowane do BMW.
Sam na nich jeżdżę, a konkretnie na Hankook Ventus S1 EVO2 i to jak kleją na ciepłym asfalcie i zachowują przyczepność na deszczu, to prawie, jakbym miał zawias Forda w Lagunie. Już byłem na 99% przekonany na Falkena Azenis FK510, ale nadal biję się z myślami, czy nie wziąć Hankooków.sam na nich jeździłem
Barum Polarsi
Barum Polaris to na prawdę fajne opony. Mają dobre właściwości w testach i cena jest zrównoważona. Ciężko jest się do czegoś przyczepić. W testach wypadają na poziomie Dębicy Frigo 2 i chyba tylko ze względu na to, że to Dębica, wybrałbym rodzimy produkt.Polaris
zestaw naprawczy typu spray Holts, do tego mały kompresorek za 50
W niektórych sklepach internetowych Hankook jest w kategorii Premium: https://www.oponylider.plja osobiście polecam Hankook aby je przeskoczyć to już tylko półka premium +
Dziury po ciemku szukać nie musisz. Jak się coś wbije i zacznie schodzić powietrze, to pakujesz wypełniacz typu Holts, dobijasz jeszcze ciśnienie kompresorem i jazda. Wiadomo, na dziury, że palec wchodzi to nic nie da, albo rozerwane opony. Jak ktoś po lasach jeździ nocami się boi, to kupić najtańszą dojazdówkę i na takie wypady włożyć w bagażnik. Codzienne jeżdżenie po mieście, bądź trasy, to ryzyko kapcia małe.No własnie też nad tym myślałem. Wiadomo, kapcia zdarzyło się w życiu złapać, ale jest to cholernie sporadyczne. No powiedzmy, że za ostatnie 10 lat było to max 3 razy. Problem chyba tylko w tym, aby po ciemku dziurę znaleźć...?
EVO 2 to max osiągi. Nawet na stronie Hankooka można porównać opony i sprawdzić z jakim zamysłem je zaprojektowali.ale podobno S1 Evo 3 są jeszcze lepsze
No ja właściwie głownie drogi szybkiego ruchu.Codzienne jeżdżenie po mieście, bądź trasy, to ryzyko kapcia małe.
pakujesz wypełniacz typu Holts,
Jeżdże na nich od 2013 gdzieś i dla mnie znikają szybko.Jeżdżę 3 zimę na Polaris 3 i jestem wręcz zaskoczony tym że mają bardzo dużo mięsa
Dzięki za odpowiedź bo moje Micheliny mają już 6 lat i powoli się rozglądam za czymś nowym, widzę że za 840 komplet można wyrwać ,pytam bo większość u nas zimą to mokra nawierzchnia niż leżący śnieg.Kurcze a ja mam felgi aluminiowe z audi a3 2003 i nikt ich nie chciał za 200 zł... Fakt faktem piękne nie są bo jeździły tylko zimą heheDo tej pory miałem okazję testować je tylko w Corsie mojej żony przez ostatnie dwie zimy, których nie było. Rozmiar 175/65r14, to, co najbardziej mi się podoba w tych oponach, to zachowanie na suchej i mokrej nawierzchni, nie ma takiej typowej dla zimówek tendencji do pływania bieżnika przy ostrzejszej jeździe. Śniegu widziały może kilka dni, ale też nie było problemów z trakcją, czy hamowaniem, a na pewno dużo lepiej niż nowe Kormorany Snowpro i Fuldy Cristal control HP. Po dwóch latach widzę też, że nie robią się plastikowe, dlatego wybrałem je do swojego obecnego Golfa. Raz też w ubiegłym roku miałem okazję przejechać się autem klienta na Barumach P5, prawie 200 KM, napęd na ośkę i dawały radę.
@Zielony34 wyrwałem felgi na olx za 550 zł i jeszcze mi klient do warsztatu przywiózł. Wszystkie proste, lakier OK, tylko od wewnątrz na ramionach trochę utleniony. Żal było nie wziąć, cena jak za blaszaki.