• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - temat ogólny

A w swifcie po korkiem mam łańcuch rozrządu :)
 
a to źle czy dobrze
Po efektach poznamy czy to dobrze czy to źle. Należy mieć jako takie zaufanie do producenta, że cały skład (nie tylko detergenty) jest zbilansowany i bezpieczny dla silnika
Screenshot_20240126-081347_Drive.jpg
 
Ja piszę o tych wszystkich zakamarkach wskazanych zieloną strzałką
To na pewno łatwo tam dojdziesz kompresorem przez otwarty korek oleju

Jak już ktoś musi mieć taką aptekę, to przedmuchanie powietrzem góry głowicy przez otwarty korek oleju coś może dać.

Co do Liqui Moly podejrzewam dużo dużo wapnia jak w BG MOA, Xado Vita Flush
 
Zostawie sobie próbkę i poślę na ICP (analiza oleju lotniczego). Nie dziś nie jutro ale poślę. Tzn LM z Shell Rimula. Może jak będę wysyłał olej z Reni na UOA
 
@Pierre Froide a to źle czy dobrze. Bo jakoś widzę jest darzony przez ciebie "sympatią"?
A nawet nie wiem, sympatii nie mam żadnej, już chyba od ponad kilkunastu lat przewija się temat kolegi na różnych forach, wiele wątków, ale jakoś nigdy nic nie zdarzyło mi się u niego zamówić 🤔. Pozostaje mieć nadzieję, że sprzedany towar jest zgodny z deklaracją producenta. Mnie zainteresowała płukanka LM 5200 bo może to jest jakiś gejm czendżer.
 
100 za płukankę to trochu drogo.
 
Oilsyn to 250 ml a tutaj mamy 400 ml. O ile te dwie płukanki są porównywalne jeżeli chodzi o skuteczność i skład chemiczny. Może Oilsyn jest bardziej stężony? @wlyszkow jakiś komentarz?
 
Oilsyn Power Flush 250ml na np 5L oleju to serio solidna dawka 5% i na takiej można się przejechać. Niektórzy w przypadku dużego spalania oleju stosują 10% Oilsyn Power Flush albo AR2820 ale na 10% już bym nie jeździł jednak.
Te 400ml to zakładam że już dawka do zadań specjalnych.
 
@wlyszkow Czyli ten PulseGT Ester Engine Flush to jest praktycznie to samo co Wasz Oilsyn Power Flush?
 
Witam ,
Pan Łukasz z forum zasugerował zareklamowanie się na forum oilclub, ale widzę że juz pojawiła sie wzmianka. Chciałbym zwrócić uwagę że poprawiliśmy nieprawdziwą informację o tym iż Ester Engine Flush zawiera 100% bazy estrowej. Produkt zawiera bazy Estrowe ale oprócz tego solwent C10 (ale bez typowo ''słabej'' nafty czy kerozyny).

Gdyby któryś z forumowiczów chciał poddać nasz produkt testom to proszę o kontakt pod contact@pulsegt.com. Z miłą chęcią zasponsorujemy kilka darmowych puszek naszych produktów oraz zwrócimy koszty analizy :)


Pozdrawiam
Zespół PulseGT
 
Miło widzieć tu przedstawiciela firmy :)
poddać nasz produkt testom
Z miłą chęcią zasponsorujemy kilka darmowych puszek naszych produktów
Znaczy że wyślecie do użytku prywatnego, czy bardziej chodzi o badania laboratoryjne? Mam "kilka" aut w rodzinie, znajdzie się jakieś do "zasmakowania" tego specyfiku ;)
 
Na czym mialby polegac ten test? Na jakiej podstawie mialoby byc udokumentowane ewentualne dzialanie? Rozbiorka silnika po uzyciu i udokumentowanie zdjeciowe?
 
Nafta ma od 9 do 16 atomów węgla, więc Solvent C10 to po polsku nafta.
C10 jako solwent też jest ropopochodny jednak węglowodór , moim zdaniem mylnie zaliczany do 'nafty'. Nie chciałbym jednak wchodzić dogłębnie w aż tak techniczne zagadnienia :)
 
Na czym mialby polegac ten test? Na jakiej podstawie mialoby byc udokumentowane ewentualne dzialanie? Rozbiorka silnika po uzyciu i udokumentowanie zdjeciowe?
Jeżeli kilku forumowiczów zadeklaruję chęć przetestowania naszych produktów w warunkach domowych to ok. Nie chciałbym tutaj dyktować w jaki sposób test ma być przeprowadzony oraz w żaden sposób wpływać na wyniki.... Są dodatkowo testy na zawartość P.E.A. które widzę były przeprowadzane na forum ( dla przykłady nasz Gasoline Power Cleaner zawiera przeszło 50% P.E.A. ) .
 
Back
Top