Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Gdyby któryś z forumowiczów chciał poddać nasz produkt testom to proszę o kontakt pod contact@pulsegt.com. Z miłą chęcią zasponsorujemy kilka darmowych puszek naszych produktów oraz zwrócimy koszty analizy
Prosze napisac pw. Uzgodnimy wysylke .@PulseGT również mogę przeprowadzić test, ale w czymś niecodziennym. Pacjentem będzie Łada 2107 z 1987 roku. Mogę zmienić olej na nowy, zrobić ok. 70 km, zalać płukankę i zdać relację z tego co zleciało. Samochód przez ostatnie 22 lata u poprzedniego właściciela zrobił zawrotne 30 tys. km i olej był zmieniany co 5 lat
Prosze o pw z adresem.Jeśli koszta analizy to może być koszt dodatkowego taniego oleju użytego tylko do celów testowych to nie ma sprawy, ja tam się lubie bawić w silniku i oleju.
Jeśli taka procedura wam odpowiada to chętnie przetestuję ten środek.
- Zlewam stary olej po przebiegu 10 000, zdejmuję filtr oleju
- Wlewam nowy czysty olej i zakładam nowy filtr, odpalam silnik na jakiś określony czas lub przebieg
-Zlewam olej po określonej pracy, demontuję filtr, żeby zanotować jego stan, klarowność, zanieczyszczenie itp.
-Wlewam go spowrotem, zakładam ten sam filtr i dodaję płukankę. Płuczę silnik według procedury.
-Zlewam i porównuję olej i filtr z olejem wlanym bez płukanki.
Jeśli forum i Pulse GT uważa, że warto takie coś zrobić to lecimy z tematem.
np. Comma, XADO.Ostatnio AR2820 nieznacznie podrożała, chyba lepiej teraz wziąć Oilsyn Power Flush. Alternatyw w podobnym budżecie nie widzę prócz zwykłych na nafcie. Nie wiem jak TEC 2000, ale chyba nie jest tak dobra, jak Oilsyn. Jeszcze LM 5200 jest interesująca i tańsza od TEC.
A bez też można jeździć?Mozna z palcem w de