• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
rozpuszczalnik (wg etykiety: toluen, ksylen, aceton, octan butylu), bo taki miałem

a tłoki ustawiłem równo w połowie suwu przed pierwszym dolaniem nafty, żeby weszła podobna ilość i ocenić przeciekanie
potem po dolaniu rozpuszczalnika kręciłem silnikiem (podniesionym kołem na wysokim biegu), żeby rozruszać pierścienie
z naftą nie kręciłem jak nalałem dużo, bo nie chciałem żeby ją wywaliło w wydech

chyba że pytasz w jaki sposób ustawiłem tłoki - wyjąłem świece i włożyłem długie opaski zaciskowe z cylindry 1, 2 i wyrównałem
 
W niedzielę wymieniałem olej, zalałem płukankę od Oilsyn, 30 min jazdy, 15min postoju, olej nie zmienił widocznie barwy na bagnecie (jasno brązowy) ale w bańce czarny. Wydaje mi się, że już płukanka LL zrobiła swoje a silnik widocznie nie był zbyt "zawalony".
 
Cleaner jest na cały interwał lub minimum 1000km.
Flush jest płukanką postojową z którą dystrybutor produktu zaleca/zezwala jeździć do godziny czasu.
 
Ja wcześniej używałem płukanki Vitaflush to teraz tylko użyć ta oilsyn power flush to wystarczy tak ?
 
Na szybko przed wymianą oleju użyj Power Flush. Tylko dokładnie obejrzyj puszkę bo zdarzyło mi się, że dostałem Flush zamiast Cleaner.
 
Nie używaj wulgarnych słów.
@Daffcio nie odpowiedziałeś mi w innym temacie na tym forum, więc spytam jeszcze raz: masz kłopoty ze zrozumieniem czytanego tekstu?
 
Last edited by a moderator:
rozpuszczalnik (wg etykiety: toluen, ksylen, aceton, octan butylu), bo taki miałem

a tłoki ustawiłem równo w połowie suwu przed pierwszym dolaniem nafty, żeby weszła podobna ilość i ocenić przeciekanie
potem po dolaniu rozpuszczalnika kręciłem silnikiem (podniesionym kołem na wysokim biegu), żeby rozruszać pierścienie
z naftą nie kręciłem jak nalałem dużo, bo nie chciałem żeby ją wywaliło w wydech

chyba że pytasz w jaki sposób ustawiłem tłoki - wyjąłem świece i włożyłem długie opaski zaciskowe z cylindry 1, 2 i wyrównałem
Czy dobrze rozumiem że zmieszałeś 4 rozpuszczalniki ?

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
 
@TomekF moim zdaniem zastosował coś w stylu rozpuszczalnik ekstrakcyjny - taki właśnie gotowy mix.

W temacie wczoraj po pracy wreszcie zabrałem się za aplikację Xado Antykoks do Heńka i10 1.2 G4LA, który zjada z 300-400 ml na 1000 km.

Postępowałem wg. instrukcji z tą modyfikacją, że aplikowałem 2 razy oraz nieco ruszałem tłokami po aplikacji. Na jednym z cylindrów wydmuchało potężne ilości nagaru, na pozostałych nieco mniej. Denka tłoków są mocno zanagarowane. Będę powtarzał aplikację co kilka dni, aż do końca puchy. W międzyczasie jedzie już zestaw 2xBG 109, BG 44k oraz BG MOA.
Z obserwacji nie chciał zapalić - okazło się, że wykończyłem aku - po doładowaniu z wydechu jak na konklawe jak wybierają nowego papieża. Pierwsze wrażenie to silnik wyraźnie ciszej chodzi. Doleję oleju na maxa i zobaczymy czy coś się zmieni w poborze.
 

Attachments

  • 2xcyl1.png
    2xcyl1.png
    368,8 KB · Odwiedzin: 133
  • 2xcyl2.png
    2xcyl2.png
    392 KB · Odwiedzin: 113
  • 2xcyl3.png
    2xcyl3.png
    352,2 KB · Odwiedzin: 113
  • 2xcyl4.png
    2xcyl4.png
    478,8 KB · Odwiedzin: 130
  • 20221014_19_10_47.png
    20221014_19_10_47.png
    426,5 KB · Odwiedzin: 113
  • po1.png
    po1.png
    513,8 KB · Odwiedzin: 119
  • po2.png
    po2.png
    483,4 KB · Odwiedzin: 117
  • po3.png
    po3.png
    472 KB · Odwiedzin: 116
  • po4.png
    po4.png
    337,8 KB · Odwiedzin: 121
  • przed1.png
    przed1.png
    379,9 KB · Odwiedzin: 128
Czy dobrze rozumiem że zmieszałeś 4 rozpuszczalniki ?
nie, to był jeden rozpuszczalnik, który w składzie miał to co napisałem
 
@wlyszkow nie ma przeciwskazan do zastosowania plukanki OilSyn w silniku motocyklowym 4t 250ccm z yamahy wr250f 2005? Mokre sprzeglo ;) pojemnosc olejowa silnika 1,4l
 
Na ogół do moto 4T lejemy AR2820 ale Oilsyn Power Flush też może być.
250ml spokojnie na 2 razy będzie. 20-30min na ciepło na lekko podwyższonych rpm bez jazdy.
 
RX8 jest 6 kkm po pełnej renowacji/rewitalizacji silnika, czyli w zasadzie już nastąpiło dotarcie w takim podstawowym stopniu. Parę dni temu wlałem M-Flush od Xenum i przedwczoraj była wymiana oleum poprzedzona jeszcze 15 min. płukanką AR2820. Bez niespodzianek - ciemne spłynęło, silnik czysty, jasne wpłynęło, silnik działa... fajnie działa:)
 
Ok, dzięki :) dostałem ją kiedyś jako "długodystansową" i do tej pory bałem się ją zalać, w obawie głównie o uszczelki, ale i brak pewności, co dokładnie jest w jej składzie.
 
Back
Top