soszo
Moderator
- Samochód
- Kamiq 1.0 DLAA Micra CR12DE Panda 1.1 Fire
Nie pamiętam efektów stosowania DMSO ale tą osobą jest @Krawiec.diy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Płukałem, płukałem zabawy z tym w tym modelu trochę jest, bo musiałem wymienić misę na nielakierowaną. Zaleca się wykonać dwie płukanki w większym i mniejsyzm steżeniu DMSO i trzecia czystym olejem. U siebie zrobiłem dwie i nie płukałem już czystym olejem. Polecam przygotować sobie rękawiczki, jakieś okularyu ochronne i najlepiej wykonywać w jakiś wietrzny dzień, albo z dala od sąsiadów, bo smórd jest nieziemski, DSMO szybko paruje i bierze udział w spalaniu, jest niezła zasłona dymna podczas całego płukania. Odmę najlepiej odpiąc i wetknąć do jakiegoś pojemnika. Samo DSMO nie jest rakotrówcze, to lekarstwo w medycynie alterantywnej, ale nie chcesz żeby DSMO z olejem zostało na skórze czy prysnęło do oka. Od płukanki DMSO zużycie oleju spadło do zera, przy czym ja byłem abosultnie pewny, że to jest kwestia wyłącznie pierścieni, ten silnik czasem tak ma. Od płukanki przejechałem jakieś 40k km, samochodu tego już akualnie nie posiadam, ale gdyby nowy nabywca miał jakiś problem to pewnie dałby mi znać. Trochę szutka dla sztuki, jak komuś o tym opowiadałem, że z powodu użycia 08-1L na 4k km robiłem takie zabawy, to trochę patrzył na mnie jak na wariata. Jeśli w silniku są jakieś palstikowe elementy to też koniecznie sprawdzić jak reagują z ciepłym, podgrzanym DSMO. Guma, uszczelniacze zaworowe w moim przypadku nie zmieniły swoich właściwiości, zero kopcecnia czy czekogolwiek. U siebie jeszcze zalewałem DSMO do cylindrów, dzisiaj już bym tego nie robił.
Pierścienie to prędzej staną od nagaru niż lakieru