• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Paliwa - dyskusja ogólna

  • Thread starter Deleted member 216
  • Start date
Ciekawy temat Sportmile Polska dodał na fb. Sprawdzali na hamowni seryjne audi rs3 8Y na paliwie 95vpower shell wypluł 345hp i 383Nm a na vpower racing 100 420hp i 467Nm.

W komentarzach również piszą żeby do diesli po chipie lać zwykle ON.
 
Raczej takie roznice nie wynikaja z samego paliwa. Dodatkowo po zmianie paliwa trzeba troche pojezdzic zanim ECU zaadaptuje mape do nowego paliwa.
 
Czyli co do 1.8t Lać vpowera
Post automatically merged:

A jak się już zaadoptuje to?
Będą jakieś korzyści
 
Last edited:
Do 1.8T tylko LPG
 
Kurcze a ja dalej na czystym
Post automatically merged:

Na przebjegi 10 kkm rocznie gaz się nie kalkuluje.
 
Teraz jeżdżę mało. Ale pierwsze 2-3 lata po 15k km. LPG zwróciło się szybko.
 
Ciekawy temat Sportmile Polska dodał na fb. Sprawdzali na hamowni seryjne audi rs3 8Y na paliwie 95vpower shell wypluł 345hp i 383Nm a na vpower racing 100 420hp i 467Nm.

W komentarzach również piszą żeby do diesli po chipie lać zwykle ON.
Bzdury gadaja z tym tankowaniem zwyklego ON do aut po tuningu. Po tuningu tylko premium paliwo sie tankuje
 
Bo u mnie w rodzinie osoba tuningowała auto u goscia ,ktory wiele lat jezdził w rajdach i powiedzial wyraznie ze po tuningu tylko paliwo premium trzeba lać. Pewnie dlatego ze zmienia sie parametry silnika i paliwo musi byc wydajniejsze :cool:
 
Ja tylko zacytowałem co przeczytałem na profilu na Facebooku Sportmile Polska.

Łatwo sobie znaleść ten post o rs3 bo jest jako najnowszy.

W komentarzach piszą dlaczego lepiej lać zwykle ON do diesli po tuningu.
A turbo benzyny lubią 98.
 
To albo ten RS miał mapę pod VP100 i na 95 stukał jak głupi i tracił moc, albo miał na tej hamowni wiatr w plecy. Pierdoczenie, 60 koni więcej od zmiany paliwa.

Tak w ogóle to Pb98 jest mniej kaloryczne niż 95, a diesel premium jest premium bo ma dodatki, albo nie ma alkoholu.
 
Czyli co do 1.8t Lać vpowera
Post automatically merged:

A jak się już zaadoptuje to?
Będą jakieś korzyści
Nie, lac 95. Przecież jezdzisz 1.8t i sam wieszx ze roznic nie ma pomiedzy 98 a 95.
 
@jerseyAdmin z tym ze wypluł 60 koni wiecej to smiechu warte haha :)
Post automatically merged:

Czyli co do 1.8t Lać vpowera
Post automatically merged:

A jak się już zaadoptuje to?
Będą jakieś korzyści
Żeby poczuć jakieś zmiany na lepsze po zatankowaniu PB98 musialbys miec mape w aucie dostrojona pod paliwo 98 a zazwyczaj wiekszosc aut ma mapy pod PB95 :) jak zatankujesz PB98 na mapie 95 nic ci nie da jedynie auto bedzie delikatnie gorzej sie zbieralo i wiecej palilo bo benzyna 98 jest mniej kaloryczna niz 95 wiec spali ci jej wiecej auto :) sam testowalem na trasie . Na 95 spalanie zawsze bylo 5.5 L a na 98 6.0 L
 
Last edited:
Jeśli to seryjna wersja, ma nominalnie 400 km i 480 Nm na 98, więc na VP 100 w sumie nic nie zyskał.
 
Bzdury gadaja z tym tankowaniem zwyklego ON do aut po tuningu. Po tuningu tylko premium paliwo sie tankuje
Aż oczy szczypią od czytania takich BZDUR.
Post automatically merged:

Ciekawy temat Sportmile Polska dodał na fb. Sprawdzali na hamowni seryjne audi rs3 8Y na paliwie 95vpower shell wypluł 345hp i 383Nm a na vpower racing 100 420hp i 467Nm.

W komentarzach również piszą żeby do diesli po chipie lać zwykle ON.
Taaaa. Gdyby jeszcze do tego wi-połera dodać nitrometanu to wyplułby 666 kuni i 999 niutóff. O matko ale bzdety.
 
Tak czytam i naprawdę zgłupiałem .Mam kopciucha po tuningu i już nie wiem co łac premium ON zwykły ON czy z dodatkiem
 
Lej to co Ci pasuje i nie zawracaj sobie tym głowy. Zrobiłem 200tys. kopciuchem po chipie i tankowałem to co mi pasowało. Oczywiście żadnych różnic w pracy silnika pomiędzy zwykłym ON, a "premium" nie zauważyłem.
 
@ozzy1979 jesli masz wieksza wiedze od faceta ktory wiele lat jezdził w rajdach i zna sie mega w tym temacie to ja zycze ci powodzenia :) 👍👍
 
Back
Top